Duikforum Duikforum Reizen Wildwater legt boeken neer

  • Wildwater legt boeken neer

     MrUndergrounD reageerde 1 maand geleden 1 Lid · 1 Plaatsen
  • MrUndergrounD

    Lid
    19 september 2020 om 12:30

    Triest, gefrustreerd, kwaad, emotioneel… Maar vooral dankbaar!

    Wij zijn jullie, onze gewaardeerde klanten, dankbaar voor meer dan 15 jaren vertrouwen en fijne samenwerking! Het was een waar genoegen om voor jullie de gedroomde duikreis te mogen organiseren…

    Helaas kunnen we onze activiteiten niet langer voortzetten. Wij hebben vandaag de boeken neergelegd, en het faillissement aangevraagd.

    In maart van dit jaar had niemand kunnen denken dat een klein beestje, Corona of Covid-19 genaamd, dergelijk impact zou hebben op de reiswereld, de economie, de hele wereld… Wij hebben tijdens de afgelopen maanden geprobeerd om onze verantwoordelijkheid zo waardig mogelijk te dragen naar leveranciers en klanten, en maximale service te verlenen binnen het wettelijk kader.

    De eindeloze reeks gedwongen annulaties, de daaraan verbonden terugbetalingen aan klanten , en het gebrek aan perspectief hebben ons echter de das om gedaan. Betalingen aan leveranciers wereldwijd worden immers in de meeste gevallen niet terugbetaald, en aangezien de grenzen gesloten blijven kunnen deze ook niet worden aangewend voor toekomstige boekingen.

    Het zorgt voor enige gemoedsrust dat onze verzekering tegen financieel onvermogen (verzekering insolventie – Vlaamse solidariteit reisgelden) het vanaf hier van ons zal overnemen, en de belangen van onze klanten verder zal behartigen. Zij zullen jullie weldra contacteren voor de afhandeling van jullie dossier.

    We wensen jullie het allerbeste, hou het gezond en duik ze!

    Het Wild Water-team.

    English:

    Sad, frustrated, angry, emotional… but most of all: grateful!

    We would like to thank you, our valued clients and suppliers, for more than 15 years of trust and fantastic cooperation! It was a pleasure organizing your favorite diving holidays!

    Unfortunately, we can’t continue our operation. We have applied for bankruptcy today.

    Earlier this year in march, nobody expected that a small bastard, named Corona or Covid-19, would have such an impact on the travel industry, the economy, the whole world… In the past few months we have tried to take our responsibility with dignity towards clients and suppliers, and deliver the best possible service, with respect of legal limits.

    An endless number of cancelations, refunds to clients, and the lack of future perspective turned out to be fatal. Our payments to suppliers worldwide were usually not refunded, and because Belgian borders remain closed for travelers, we couldn’t use these payments for future bookings either.

    It offers us some peace of mind, knowing that our insurance against insolvency will take over from here, and will take care of the interests of our clients.

    We wish you all the best and a lot of happy bubbles! And keep it safe!

    The Wild Water team.

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu