Duikforum Duikforum Verloren / Gestolen vin tech vin

• vin tech vin

• algje

Lid
    26 januari 2005 om 19:04

Vaandag heeft mijn wederhelft in de Barges één van zijn zwarte Tech-Fin verloren van het merk Dive-System met originele straps (ziet er uit als een scubapro jetvin).
    Beloning voor de eerlijke vinder !!!!

• Admin

Beheerder
    26 januari 2005 om 19:06

Nen heeeeeeeeeele dikke kus !
    Hopelijk snel terug 😉

• Stropken

Lid
    26 januari 2005 om 21:02

Heb je gisteren gemist.Zat in ’t clubhuis tot ruim na de’n elven.Kom je vrijdag naar de ALV in de Kon Roeiclub??

• pyjamaduiker

Lid
    26 januari 2005 om 23:34

Hoe kan je die nu verliezen ,weer te hard aan zijn vin getrokken Algje :-))))

• algje

Lid
    27 januari 2005 om 10:44

Hallo,

elaba piezama, ik trek nie aan vinnen hé !!!!
    Hij is hem verloren bij het uitdoen op het potonnneke. Handige Harry hé :-)))
    Vandaag komt er een brandweerploeg van Mechelen duiken en de verantwoordelijke zou hen vragen om eens te zoeken. Hopelijk vinden ze hem want ’t zijn geen goedkope vinnen zulle !!!
    @ stropken
    Ik dacht dat je naar het zwembad zou komen. Ben daar nog in de cafetaria gebleven tot 21u30 en daarna naar huis gereden want mijn oogjes vielen dicht en had een zware training (bij Alain)achter de rug.
    Vrijdag kom ik naar de AV. Tot dan :-)))

• Stropken

Lid
    27 januari 2005 om 14:26

Awel,Maske.Heb bij Popol en Henri gestaan tot ca 21.20 u en ben daarna naar het clubhuis gereden.Maar alléé morgen zie ik je toch.

• algje

Lid
    27 januari 2005 om 18:37

Stropken,

zal te moe geweest zijn om je te zien. Hopelijk zijn mijn oogskes morgen goe open :-)))))

• pyjamaduiker

Lid
    29 januari 2005 om 18:55

En vin al terug gevonden of worden het er nieuwe,wanneer gaan jullie nog eens duiken in dat koude water??

• Stropken

Lid
    29 januari 2005 om 19:15

Volgens gegevens vandaag EN nat in de Blaarmeersen.

Oogskes zullen nu wel goe open zijn!!!!

• Toontje

Lid
    29 januari 2005 om 19:19

oei, dapper hoor!!
    Leef je nog Algje?

• algje

Lid
    29 januari 2005 om 21:15

Hoi,

yep ik leef nog want mijn redder (letterlijk en figuurlijk dan) heeft zijn proefje afgezegd wegens te koud voor natpak.
    Morgenvroeg een droogduikje dus :-))

@pyjama : vin is (nog???) niet terug. Morgen eens gaan zoeken en indien niet gevonden dan zal het weer een gaatje meer zijn in de portemonnaie :-(((((

• Toontje

Lid
    29 januari 2005 om 21:20

Hmmm, te koud… das jouw tekst he.
    Hij wordt geacht om erg veel arbeid te verrichten om jouw tig keer te redden. Blijft een vermoeiende bezigheid :-))

• pyjamaduiker

Lid
    30 januari 2005 om 23:28

@algje

wanneer ga je me eens een toer van de Blaarmeersen geven ,misshien komen we die vin wel tegen

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu