Duikforum Duikforum Discussie / Algemeen Migratie op 23/04

• Migratie op 23/04

psycho reageerde 1 maand, 1 week geleden 8 Leden · 12 Berichten
  • Webmaster

Beheerder
    22 april 2020 om 22:04

Beste forumleden,

In januari hebben we aangekondigd dat dit forum een nieuw jasje krijgt. Afgelopen maanden is er door een aantal mensen hard gewerkt aan de vernieuwde versie.
    De grootste wijzigingen zijn een nieuwe look&feel en veel technische aanpassingen achter de schermen. Hierbij is uw privacy gewaarborgd en is de nieuwe versie beter beveiligd.

Morgen, donderdag 23/04 gaan we hiermee live.

De belangrijkste wijzigingen zijn:
    1) Nieuwe website is gemaakt in WordPress en is daardoor gereed voor de toekomst
    2) De website wordt beveiligd middels SSL-certificaat
    3) De website wordt beveiligd middels reCaptha
    4) De look en feel is nieuw
    5) Mogelijkheid tot het plaatsen van foto’s en emoties bij uw forumberichten
    6) Je kan berichten markeren om te volgen
    7) Je kan je eigen berichten beter beheren
    8) Je kan je (duik)vrienden per e-mail uitnodigen om lid te worden van het duikforum

Wat blijft gelijk:
    1) Je gebruikersnaam en login gegevens. Je zal wel éénmalig moeten opnieuw inloggen waarbij je dan weer kan kiezen om je login te onthouden
    2) Alle berichten en reacties hierop

Wij denken dat middels deze wijziging het voortbestaan van dit forum gewaarborgd is.

Er bestaat ook een kans dat de allernieuwste berichten/reacties (die geplaatst zijn tijdens de migratie) niet mee overgezet worden. Onze excuses hiervoor.
    Mogelijks is de website even niet bereikbaar, maar we doen ons best om de downtime tot een minimum te beperken.
    Als jullie toch problemen ondervinden kunnen jullie ons per mail contacteren: webmaster@duiken.be

Groeten,
    Frederik & Remco

• Webmaster

Beheerder
    23 april 2020 om 20:11

Zoals je merkt is de migratie nu volledig afgerond.
    Vanaf heden gaan we verder via http://www.duiken.be, maar jullie kunnen verder inloggen met jullie bestaande gegevens.
    Geef ons zeker een seintje via het contactformulier moest je problemen ondervinden: https://www.duiken.be/contacteer-ons/

Bedankt voor het vertrouwen en met deze vernieuwde versie kunnen we misschien weer 22 jaar (!) verder Grinning

Duikforum

• SVp

Lid
    23 april 2020 om 21:41

Ik ga toch den eersten zijn met ne foto !

En dan de nieuwe foruminterface verkennen hé …

Ziet er wel nice uit ! Maar het zal een tijd zoeken en misklikken zijn …

• Dit antwoord is$ s gewijzigd door$ s.
  • Cthulhu

Lid
    23 april 2020 om 22:40

De eerste keer dat ik opnieuw inlogde en mijn profielfoto wilde aanpassen kreeg ik de boodschap dat het via gravatar diende te gebeuren… en daarvoor moest ik een wordpress account aanmaken…

• wendy

Lid
    24 april 2020 om 07:08

euh, ik probeer in mijn account mijn e-mailadres te wijzigen… dat lukt me niet

?

• Trico Traco

Lid
    24 april 2020 om 07:29

Bij mij werkt het perfekt. Een beetje wennen maar ik vind het echt SUPER!

• Trico Traco

Lid
      24 april 2020 om 07:31

Hoe wijzigt men een bericht ?

• Webmaster

Beheerder
        24 april 2020 om 11:29

er stond een tijdslimiet ingesteld van slechts enkele minuten na het plaatsen van een bericht waarbinnen je dat bericht nog kon aanpassen.
        We hebben die tijdslimiet nu verhoogd naar een half jaar. Zou dus voldoende moeten zijn.

Om je bericht te wijzigen: klik op de 3 puntjes naast het bericht en kies ‘bewerken’

• GlennDW

Lid
    24 april 2020 om 12:01

Ziet er top uit Remco! Clap

• Beheerder

Beheerder
      25 april 2020 om 15:21

@GlennDW bedankt voor het compliment. Ik en @Webmaster hebben ons best gedaan om er een mooie website van te maken. Sunglasses

• Trico Traco

Lid
    24 april 2020 om 16:53

Dank voor de uitleg over het wijzigen. Nu probeer ik een fototje.Slight Smile

• Dit antwoord is$ s gewijzigd door$ s.
  • psycho

Lid
    26 april 2020 om 22:52

Webbi,
    ziet er cool uit, werkt voorlopig toppie.
    Ik vind die schuiver rechts om snel te scrollen in berichten wel leuk.
    Mask

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu