Duikforum Duikforum Medisch Jullie hulp nodig

• Jullie hulp nodig

Steven reageerde 1 maand, 2 weken geleden 4 Leden · 14 Berichten
  • roger

Lid
    29 maart 2020 om 10:44

Goede morgen op deze eerste zomerdag,

Ik ben een tijd offline geweest, maar de meesten onder jullie herinneren zich mij waarschijnlijk nog van de verschillende duikmedische adviezen die ik hier gratis gaf.

Vandaag heb ik jullie hulp nodig.

Mijn dochter en schoonzoon hebben een initiatief op touw gezet om mijn collegas, artsen, verpleegkundigen, ambulancuers, enz … die vandaag op risico van hun eigen gezondheid, in de branding staan voor u en uw familie, collega’s, vrienden …

Op kadonation.com is een crowdfunding bezig om fruit en groenten gratis naar ziekenhuizen te brengen om deze soldaten op de frontlinie te steunen.
    Gesteund door Jef COLRUYT, Wouter TORFS, Luc Van Mol van de ZEPP, Bol.com, enz …
    Zij zitten in de beheerraad.

Als we allemaal een eurootje geven, kunnen we méér mensen helpen.

Alvast een dikke mercie !

Dr. Roger Toelen
    Duikarts (op rust)

• roger

Lid
    29 maart 2020 om 13:12

Als je zo goed bent om een eurootje te storten, kan je in de bijbehorende tekst vermelden: “Namens het duikforum”.

Zou tof zijn.

• roger

Lid
    30 maart 2020 om 00:04

Niemand ?

• psycho

Lid
    30 maart 2020 om 01:01

Hoi roger,

Done.
    Ik had nog nooit van dit platform gehoord. Wss de anderen hier ook niet. Ik ben meestal nogal voorzichtig in dit soort van zaken. Maar een beetje surfen heeft mij overtuigd van de legitimiteit. De online betaling gebeurt trouwens via de de kaartlezer op een veilige manier. Soit, top initiatief. Ik zag dat er al 380 boxen gekocht konden worden met alle bijdragen tot dusver. Nu 3 extra 😉
    gr

• roger

Lid
    30 maart 2020 om 11:04

Bedankt Psycho. Je boxen zullen waarschijnlijk gaan naar de Covid-afdeling van Geraardsbergen, de spoedgevallen van Roeselare en St Lucas in Gent.

Inderdaad Kadonation in niet zo maar iets. Het is een online mogelijkheid om en potje te maken voor groepscadeautjes, crowdfunding, enz …
    Gesteund door Jef COLRUYT, Wouter TORFS, Luc Van Mol van de ZEPP, Bol.com, enz …
    Zij zitten in de beheerraad.
    Kadonation heeft al verschillende keren de pers gehaald, is aktief ook in andere landen als Nederland, Frankrijk en Wallonië (hahaha).

• Rogeke

Lid
    30 maart 2020 om 14:56

Voila roger
    nen boostbox of 2 erbij,ze zullen het goe kunnen gebruiken want ze zullen nog een hele tijd het beste van zichzelf moeten geven!!

Greetz,
    Roger

• roger

Lid
    30 maart 2020 om 21:58

Bedankt Roger. Tof !

• roger

Lid
    31 maart 2020 om 18:22
  • roger

Lid
    31 maart 2020 om 20:41
  • roger

Lid
    2 april 2020 om 11:35

Dank zij kadonation.com en de bijdragen van honderden mensen, waaronder 2 van jullie is er al veel groente-en fruit verdeeld:

ASZ Geraardsbergen 80boxen
    AZ Delta Roeselare 50boxen
    Sint-Lucas Gent 65boxen
    UZ Gent 70boxen
    AZ Turnhout 35boxen

Wie doet nog mee ?

• roger

Lid
    2 april 2020 om 11:36
  • roger

Lid
    14 april 2020 om 10:03

Zijn er artsen of verpleegkundigen op dit forum ?

Zo ja, kunnen jullie helpen ?

Om dit initiatief meer ruchtbaarheid te geven
    Om méér bijdragen te kunnen verzamelen

https://kadonation.com/nl/boostbox

• roger

Lid
    14 april 2020 om 10:27
  • Steven

Lid
    16 april 2020 om 08:46

roger schreef:
    Zijn er artsen of verpleegkundigen op dit forum ?

Zo ja, kunnen jullie helpen ?

Om dit initiatief meer ruchtbaarheid te geven
    Om méér bijdragen te kunnen verzamelen

https://kadonation.com/nl/boostbox

Gedeeld op fb. Had de vitamines goed kunnen gebruiken afgelopen nacht. Helaas amper tijd gehad om te eten…
    Nu mijn beddeke in. 😉

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu