Duikforum Duikforum Materiaalbespreking aquasure vs aquasure + FD

• aquasure vs aquasure + FD

Boja reageerde 3 maanden geleden 2 Leden · 5 Berichten
  • Boja

Lid
    28 maart 2020 om 16:37

Ik gebruikte tot op heden den gewone aquasure dus de witte tubes . daar mijn voorraad op is wou ik nieuwe bestellen en zag dat het nu meestal aquasure+FD geworden is .
    Wie kent of wat is het verschil tussen beide want vond die gewone wel goed en zou niet graag met minder tevreden zijn .

• timbo

Lid
    28 maart 2020 om 18:05

ik ben niet zeker maar ik denk dat ze de formule moeten aanpassen hebben voor de Europese markt. Ik plak mijn seals en ritsen altijd met Tip Top en die hebben ook moeten aanpassen. Daar zat trichloorethyleen in en dat mocht niet meer. Nu is het op basis van aceton.

• Boja

Lid
    28 maart 2020 om 21:53

zou kunnen , als je het leest dienen ze voor hetzelfde .
    Denk dat ik dan maar voor de aquasure+fd ga want veronderstel dat deze nieuwer zijn dan de gewone (oude stock) . en prijs is 2,5 euro verschil op 2 tubes van 28gr

• timbo

Lid
    28 maart 2020 om 23:09

Ik zal het morgen is vragen aan men ex collega technieker van duikwinkel. Ik heb over het laatst ook een tubeke gaan halen en was ook zo een nieuwe. Ik heb toch geen verschil gemerkt. Heb mijn oude cottol gebruikt en da ging er toch mee. De super grote tube die ik in januari gekocht heb was nog een oude.

• Boja

Lid
    29 maart 2020 om 11:32

alvast bedankt timbo

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu

happy holidays

Voeg duikstek toe