Duikforum Duikforum Gezocht bi 7 300 bar

• bi 7 300 bar

badeendje reageerde 2 maanden, 1 week geleden 8 Leden · 10 Berichten
  • duikerTom

Lid
    13 maart 2020 om 07:59

Bij deze ben ik op zoek naar een dubbel 7 300 bar, breed model.
    Heb je eentje die de deur uit mag, let me know!

Grts

• Canard

Lid
    14 maart 2020 om 21:01

Tom, is het nog wel de moeite om dit 2dehands te kopen? kost nieuw ong. 400 eurootjes.

• Luc Dupas

Lid
    14 maart 2020 om 21:09

Canard schreef:
    Tom, is het nog wel de moeite om dit 2dehands te kopen? kost nieuw ong. 400 eurootjes.

Laat maar rap weten waar ge zo’n nieuwe D7/300bar incl. kranen en banden voor 400EUR kunt scoren Canard… die duikshop gaat in no time door heel zijn voorraad zitten, aan die prijs (iets meer dan de helft van de normale prijs dus)…

• Wowo

Lid
    14 maart 2020 om 21:20

Luc Dupas schreef:

Canard schreef:

Laat maar rap weten waar ge zo’n nieuwe D7/300bar incl. kranen en banden voor 400EUR kunt scoren Canard… die duikshop gaat in no time door heel zijn voorraad zitten, aan die prijs (iets meer dan de helft van de normale prijs dus)…

Voila,hier de site waar je naar vraagt

http://www.gasbottlesdirect.com/product/twin-sets/twin-sets-300-bar/twin-set-2-x-7l_300-bar-dir/237

geen dank

• Luc Dupas

Lid
    14 maart 2020 om 23:51

Sjieke prijzen! Maar dus geen gewone duikwinkel hier te lande, hetgeen niet per se een probleem hoeft te zijn.

• Canard

Lid
    15 maart 2020 om 22:05

The internet is fabulous (but in the end, it will kill us all …)
    Let wel: de kranen en de flessen worden afzonderlijk geleverd – dus een beetje huis/tuin/keukenknutselaarij hoort erbij. (voor die laatste 50euro moet je dus zelf werken)
    Voor de iets gevorderde knutselaars: ze verkopen ook de revisiesetjes voor in de kranen (ong. 10euro)
    Tot hiertoe: snel antwoord; en correct qua levering. Maar vergeet niet dat je soms nog een beetje de handjes moet laten wapperen.

• vfrke

Lid
    20 maart 2020 om 06:52

Ja en als je het plaatje helemaal wil hebben, dan vraag je maar eens aan Apragaz wat zij over “Vitkovice” cilinders te zeggen hebben.

grtz Fred

• rollin

Lid
    20 maart 2020 om 10:37

Ik heb ze zelf, maar van mijn buddy is zo’n fles vorig jaar afgekeurd vanwege de schroefdraad.

• Chris66

Lid
    20 maart 2020 om 11:10

vfrke schreef:
    Ja en als je het plaatje helemaal wil hebben, dan vraag je maar eens aan Apragaz wat zij over “Vitkovice” cilinders te zeggen hebben.

grtz Fred

Heb ik gedaan, ongeveer 2 jaar geleden toen we overgingen tot aankoop van nieuwe flessen voor het zwembad.
    Ik kreeg toen het antwoord dat er vroeger wel wat problemen mee waren (oa de draad) maar dat ze dat de laatste jaren niet meer zagen.
    De Decathlon flessen daarentegen waren ze niet over te spreken.
    Wij hebben dus de “Vitkovice” (gasbottlesdirect) voor in het zwembad.

• badeendje

Lid
    20 maart 2020 om 11:13

vfrke schreef:

grtz Fred

Enkele jaren geleden toevallig een gesprek over gehad met de ingenieur van Apragaz (niet die oude die nu op pensioen is maar jongere kerel) over Vitkovice flessen. Ik ken er niets van, maar die ingenieur was er toen heel positief over…

Gesprek begonnen omdat de tester dacht dat mijn flessen bol stonden aan de voet na testdruk, maar dit is gewoon door de manier van walsen bij Vitkovice volgens die ingenieur.

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu