• Service

viercuub reageerde 2 maanden, 1 week geleden 15 Leden · 17 Berichten
  • Clements

Lid
    3 maart 2020 om 12:20

Met Zeeman in Mechelen heb ik het helemaal gehad
    Nieuwe duikschoenen gekocht, blijkt bij aankomst op de duiklokatie ( Filippijnen )dat er twee linker schoenen werden geleverd.Dat kan gebeuren maar de service nadien is werkelijk schrijnend en na 4 keer speciaal er heen te zijn gereden kun je ook nog een hele vriendelijke dame tegenkomen die je nog net niet vertelt dat je een idioot bent.
    De winkel zou gesloten zijn terwijl de site anders vermeld !

Nee dank u, ik zoek wel een andere winkel in het vervolg.

• wimv

Lid
    3 maart 2020 om 14:05

4x rijden om één rechterschoen te bekomen ? Vreemd. Zeeman staat nochtans bekend om zijn service.

• popeye

Lid
    3 maart 2020 om 15:46

Materiaal controleren voor vertrek kan zulke situaties uitsluiten……
    Ik ben al een paar keer bij de Zeeman geweest en ze zijn er zeer vriendelijk en behulpzaam……een servicebeurt duurt er wel iets langer, maar dat is het enige noemenswaardige minpunt.

• Luc Dupas

Lid
    3 maart 2020 om 22:52

Clements schreef:

Bedoelt ge dat deze info op hun website niet, of niet meer, klopt?
    https://www.dezeeman.be/new-opening-hours-starting-01-07-2019/

• Luc Dupas

Lid
    3 maart 2020 om 22:53

Clements schreef:Nieuwe duikschoenen gekocht, blijkt bij aankomst op de duiklokatie ( Filippijnen )dat er twee linker schoenen werden geleverd.

“werden geleverd”… ge bedoelt dat ge die 2 botjes niet hebt geprobeerd/gepast in de winkel maar gewoon een bestelling geplaatst en die dan nadien zijt gaan afhalen zonder te kijken en zonder te passen?

Voor wat het waard is: ik kom al van in de jaren ’80 bij De Zeeman, toen nog het kleine winkeltje van de Lou in de buurt van de Nekker, nadien op de Jubellaan, en tegenwoordig op het industrieterrein van Mechelen Noord, en ben altijd erg tevreden geweest van de service.

• timbo

Lid
    4 maart 2020 om 08:29

Bij mijn weten was de zeeman vroeger in de Hoogstraat in Mechelen,daarna op de jubellaan en nu in Mechelen noord. Dat klein winkelke aan de nekker was bij de rosse (tambuizer). Die heeft vroeger nog wel bij lou gewerkt. Het zou ni mogen gebeuren maar ik had toch ook eerst mijn botten is gepast voor ik naar de filipijnen vertrek.

• SVp

Lid
    7 maart 2020 om 08:09

timbo schreef:
    Bij mijn weten was de zeeman vroeger in de Hoogstraat in Mechelen,daarna op de jubellaan en nu in Mechelen noord. Dat klein winkelke aan de nekker was bij de rosse (tambuizer). Die heeft vroeger nog wel bij lou gewerkt.

Ter info : Eddy Tambuyzer is zeer recent overleden.

• Anoniem

Verwijderde Gebruiker
    10 maart 2020 om 09:33

Luc Dupas schreef:

Clements schreef:

Bedoelt ge dat deze info op hun website niet, of niet meer, klopt?
    https://www.dezeeman.be/new-opening-hours-starting-01-07-2019/

Die informatie klopt wel.
    De Zeeman is op maandag en dinsdag enkel open voor professionelen.
    Vanaf woensdag t.e.m. zaterdag zijn particulieren ook welkom voor al hun aankopen en vulsels.

• De Zeeman Pro nv

Lid
    16 maart 2020 om 18:15

Clements schreef:
    Met Zeeman in Mechelen heb ik het helemaal gehad
    Nieuwe duikschoenen gekocht, blijkt bij aankomst op de duiklokatie ( Filippijnen )dat er twee linker schoenen werden geleverd.Dat kan gebeuren maar de service nadien is werkelijk schrijnend en na 4 keer speciaal er heen te zijn gereden kun je ook nog een hele vriendelijke dame tegenkomen die je nog net niet vertelt dat je een idioot bent.

Nee dank u, ik zoek wel een andere winkel in het vervolg.

Beste Mr Clemens,

Deze topic is nog maar pas ter mijn attentie gebracht geweest en daarom de late reactie. Eerst en vooral mijn verontschuldigingen voor de levering van twee niet passende botten. Dit zou niet mogen gebeuren en is een fout bij levering. Ik betreur ten zeerste dat u dit pas op locatie achter bent gekomen en kan enkel maar aanraden het materiaal steeds na te kijken bij aanschaf of voor vertrek (en zeker voor verre bestemmingen).
    De winkel verantwoordelijke is momenteel niet aanwezig maar ik zal woensdag zonder fout achter de gebeurtenissen informeren. Ook zal ik uitzoeken hoe het komt dat u hiervoor 4 keer bent moeten terugkomen.
    Omtrent de openingsuren: Deze zijn in de zomer van 2019 aangepast geweest en staan vermeld op onze website en Facebook pagina. Ik vermoed dat u verwijst naar de website openinsuren.be, hierop staat niet de volledige informatie.

In uw klantenfiche beschik ik niet over uw e-mailadres noch over een telefoonnummer. Indien u mij deze bezorgd via info@dezeeman.be, dan zorg ik ervoor dat u komende woensdag gecontacteerd wordt hier omtrent.

Nogmaals mijn verontschuldigingen voor de ervaren problemen.

Met vriendelijke groeten,

De Zeeman PRO

• SVp

Lid
    17 maart 2020 om 23:51

A décharge : iemand die op dit forum lid wordt op 3 maart om vervolgens op dezelfde dag in zijn éérste bericht (waarin je je normaal even voorstelt in de groep) van leer te trekken tegen een gereputeerd bedrijf dat zijn sporen op vlak van dienstverlening al ruim verdiend heeft, dat is op zijn zachtst uitgedrukt “niet proper”.
    Temeer omdat enkel een kieken gerief gaat halen voor op reis, en het voor vertrek niet even aanpast.
    Ipv hier aan de schandpaal te nagelen had een of twee telefoontjes dit issue vast ook opgelost.
    Het is als handelaar om uw kloten op te vreten dat klanten meteen naar publieke middelen grijpen om misverstanden in hun richting te willen dwingen …

• PrAna Divers Bohol

Lid
    19 maart 2020 om 23:15

SVp schreef:
    A décharge : iemand die op dit forum lid wordt op 3 maart om vervolgens op dezelfde dag in zijn éérste bericht (waarin je je normaal even voorstelt in de groep) van leer te trekken tegen een gereputeerd bedrijf dat zijn sporen op vlak van dienstverlening al ruim verdiend heeft, dat is op zijn zachtst uitgedrukt “niet proper”.
    Temeer omdat enkel een kieken gerief gaat halen voor op reis, en het voor vertrek niet even aanpast.
    Ipv hier aan de schandpaal te nagelen had een of twee telefoontjes dit issue vast ook opgelost.
    Het is als handelaar om uw kloten op te vreten dat klanten meteen naar publieke middelen grijpen om misverstanden in hun richting te willen dwingen …

Like

• Boja

Lid
    20 maart 2020 om 00:10

Normaal reageer ik niet op zulke topic’s want bent dat meer dan beu al dat geklaag .
    De Zeeman ken ik absoluut niet en denk ook niet dat dit vlug zal gebeuren daar het te ver is voor mij .
    De topic starter ken ik ook niet en aan zijn reactie te zien heb ik daar geen behoefte aan .
    Wat ik wel weet is dat je met een vriendelijke telefoon of bijeenkomst veel meer bereikt dan al het geroep en gezaag over elkaar . Dit meermaals al zelf ondervonden . Wat hier is gezegd of beloofd of afgesproken laat ik in het midden ik was er niet bij dus ik oordeel niet .

Ik kan enkel de reactie lezen van De Zeeman Pro nv en vind deze zeer goed en zou dan graag de reactie zien van Clements na dat deze zijn gegevens doorgestuurd heeft en gecontacteerd is geweest met eventuele oplossing of niet .

Dus bij deze Clements vind ik het niet meer dan normaal dat u hier u eindbevinding / resultaat ook post aan dezelfde snelheid dat u uw kritiek post .

En is het u schuld dat u 2 linker schoenen hebt gekregen ? Neen zeker niet maar ik denk ook niet dat De Zeeman speciaal 2 linker schoenen naar u gestuurd heeft , dus een menselijke fout ergens en die worden nu eenmaal gemaakt . Wel vind ik het zeer vreemd en ik zou het nooit doen iets kopen, laten leveren, en zonder bekijken of passen meenemen op reis. Dit lijkt me vragen om problemen, er moest maar eens iets niet goed gemaakt zijn aan de botten ( slechte naden of zo ) .
    Dus ga in op de reactie van De Zeeman en los dit in vrede op

• Cthulhu

Lid
    20 maart 2020 om 12:31

Ik heb het gevoel dat we Clements niet meer gaan horen of zien.

• UFo

Lid
    20 maart 2020 om 15:07

Ter info
    Clemens is een Latijnse voornaam die zachtmoedige, toegevende, genadige betekent, met als moderne afleiding Clement.

• MontyB

Lid
    21 maart 2020 om 03:51

Cthulhu schreef:
    Ik heb het gevoel dat we Clements niet meer gaan horen of zien.

Hij zit in quarantaine denk ik 😀

• snoopy

Lid
    21 maart 2020 om 09:43

@ clement
    de vriendelijke dame van De Zeeman ,had ,net als ik, direct door dat je een “idioot” bent. Van mensenkennis gesproken he ?? Bij De Zeeman Mechelen staat professionaliteit en dienstverlening hoog in het vaandel en jou verhaaltje klopt van geen kanten. Spijtig dat zo een “idioot” als jij mensen onterecht in een slecht daglicht stelt. je bent wel vlug om je ongenoegen te posten,maar wederwoord geven ?? Tot nu wacht ik er nog op !!

• viercuub

Lid
    24 maart 2020 om 16:53

hoe idioot kan je zijn om een bestelling niet nat te chekken !! en dan maar de schuld op de winkel afschuiven idioot in de overtreffende macht !!! ga mee z’on kieken duiken als buddy?

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu