Duikforum Duikforum Discussie / Algemeen Huidig duikforum behouden of geïntegreerd ? Poll

• Huidig duikforum behouden of geïntegreerd ? Poll

Webmaster reageerde 4 maanden, 4 weken geleden 13 Leden · 20 Berichten
  • Peter

Lid
    5 januari 2020 om 12:40

Naar goede gewoonte op dit forum eens toetsen wat er leeft… (gratis Remco !)
    De poll is volledig anoniem.

Benieuwd trouwens hoe lang deze posting blijft staan onder het nieuwe bewind.

https://nl.surveymonkey.com/r/GCZM2KK

• Beheerder

Beheerder
    5 januari 2020 om 14:10

Ik zal deze posting niet verwijderen.
    Ik ben erg benieuwd naar de uitkomst en hopelijk deelt u de uitkomst met mij.

• Peter

Lid
    5 januari 2020 om 15:29

24Diver schreef:

Zal ik zeker doen. Ik dacht trouwens dat de stand van zaken publiek getoond werd, maar dat blijkt niet te kunnen.

• onderwater

Lid
    5 januari 2020 om 16:00

24Diver schreef:

Ik wil alvast langs deze weg laten weten dat ik het liever bij het originele houd.
    Maar wens je veel succes.
    Ik geloof niet dat er veel mensen hier op dit forum op deze verandering zitten te wachten.

Vr Grtjs.

• Cthulhu

Lid
    5 januari 2020 om 16:11

onderwater schreef:

24Diver schreef:

Ik wil alvast langs deze weg laten weten dat ik het liever bij het originele houd.
    Maar wens je veel succes.
    Ik geloof niet dat er veel mensen hier op dit forum op deze verandering zitten te wachten.

Vr Grtjs.

Amen!

• Peter

Lid
    5 januari 2020 om 22:09

Huidige stand : 44 reacties

37 huidig forum behouden as it is
    6 integreren in 24 Diver
    1 huidig forum behouden en opfrissen qua functionaliteit (foto’s laden enz ).

Vrij duidelijk, maar baten zal het niet. Frederik heeft zijn kindje verkocht en de nieuwe baas heeft al beslist om te proberen er centen mee te verdienen en gebruikt straks de leden van het forum als lokmiddel voor adverteerders.

• Trico Traco

Lid
    5 januari 2020 om 22:31

Peter schreef:
    Huidige stand : 44 reacties

37 huidig forum behouden as it is
    6 integreren in 24 Diver
    1 huidig forum behouden en opfrissen qua functionaliteit (foto’s laden enz ).

Vrij duidelijk, maar baten zal het niet. Frederik heeft zijn kindje verkocht en de nieuwe baas heeft al beslist om te proberen er centen mee te verdienen en gebruikt straks de leden van het forum als lokmiddel voor adverteerders.

https://nl.surveymonkey.com/r/GCZM2KK

Dank je Peter. Daarmee ben ik dus niet de enige die daarover denkt. Ik vind dat het nieuwe forum zeer Hollands ruikt en ik zal zeker nooit dit forum bezoeken.Dan liever zonder forum.En als ik ooit bemerk dat iets of wat van mijn gegevens toch gelekt zijn, dan zal iemand me nog leren kennen.

• Peter

Lid
    6 januari 2020 om 07:02

Huidige stand :

46 huidig forum behouden as it is
    7 integreren in 24 Diver
    2 huidig forum behouden en opfrissen qua functionaliteit (foto’s laden enz ).

• mosdiertje1

Lid
    6 januari 2020 om 08:45

Behouden zoals het is nu 47

• Webmaster

Beheerder
    6 januari 2020 om 10:24

Trico Traco, wees gerust, jouw gegevens worden niet overgezet

• WW Steve

Lid
    6 januari 2020 om 14:40

Hier ook graag behouden zoals het is.
    Maar het is al een uitgemaakte zaak neem ik aan, ook al zou 99% van de bezoekers hier tegen zijn.

Gelieve mijn gegevens ook niet over te zetten naar het nieuwe forum. Dank bij voorbaat!

• Rolo

Lid
    6 januari 2020 om 17:10

Voor mij het oude forum aub.
    Wil NIET dat mijn gegevens worden doorverkocht dus schrappen aub!

• Peter

Lid
    6 januari 2020 om 17:34

Huidige stand :

80 antwoorden

62 huidig forum behouden as it is
    12 integreren in 24 Diver
    6 waarvan 4 huidig forum behouden en opfrissen qua functionaliteit (foto’s laden enz ).

• MontyB

Lid
    7 januari 2020 om 19:03

Ik blijf ook liever bij het oude.
    Anderzijds kost een site online houden ook geld en moeite

• Peter

Lid
    7 januari 2020 om 20:37

Huidige stand :

100 antwoorden, een mooi rond en representatief aantal. Dus laatste update.

80 huidig forum behouden as it is
    14 integreren in 24 Diver
    6 “andere” waarvan 4 huidig forum behouden en opfrissen qua functionaliteit (foto’s laden enz ).

Totaal huidig forum behouden dus 84%.

• SVp

Lid
    8 januari 2020 om 00:06

Webmaster schreef:
    Trico Traco, wees gerust, jouw gegevens worden niet overgezet

Bwah, gewoon in de vuilbak smijten zeker ? 🙂
    Dat doet toch niks dan zagen, memmen en kreften,

• SVp

Lid
    8 januari 2020 om 00:10

Ik kan in het andere topic blijkbaar niet reageren, maar ik ben heel blij met het laatste webmasterbericht daar.
    Alles wat we nodig hebben voor een goede nieuwjaar !

(PS: Sorry, Frederic, die emotionele dankbetuigingen voor 20+ jaar quasi verniet werk zijn samen met de errormessage verdwenen, en nu ik eindelijk uitgeweend ben ga ik ze niet opnieuw schrijven.)
    (PPS: We moeten op de housewarming binnenkort toch IETS hebben om over te leuteren … 😉

• divebleu

Lid
    8 januari 2020 om 07:41

Verandering is niet noodzakelijk verbetering , nogal eens dikwijls zijn de nieuwe layouts van webpagina’s of fora in het algemeen een verslechtering.
    Dat supermarkten de opstelling van de winkel voortdurend door elkaar halen is commercieel geïnspireerd , en meestal tot grote ergernis van vele klanten.
    Heb niet meegedaan met deze poll maar een beetje stabiliteit in het leven mag wel , alles verandert veel te snel en veel mensen beginnen zich hierin (onbewust) onzeker en verweesd te voelen . Langs de andere kant , ….de rekeningen moeten wel betaald kunnen worden !

Vraag is of bij de integrering van het forum ook geen zakelijke belangen zijn gemoeid . Natuurlijk is dat zo , en dan is het nog maar de vraag of het tegen te houden valt ? In tijden van waanzinnig dolgedraaide optimalisatie waar elke kleine ingreep een return – hoe minimaal ook – moet opleveren , ontsnappen ook fora niet aan die tijdgeest .
    Hopelijk is het percentage van de poll doorslaggevend , meer dan waarschijnlijk zal het alleen maar een uitstel van executie zijn .
    Good luck

• Anoniem

Verwijderde Gebruiker
    8 januari 2020 om 08:41

Even in het andere topic kijken mensen.

Gemakkelijkheidshalve quote ik Frederic hieronder even:

Webmaster schreef:
    Na de aankondiging van het samenvoegen van dit forum met 24Diver is er veel reactie gekomen en hebben wij gevarieerde feedback gekregen.
    Uiteraard willen we hiermee rekening houden en daarom hebben we beslist om het Belgisch duikforum apart te houden en niet te migreren naar 24Diver.com
    Het forum van duiken.be blijft apart bestaan, maar we gaan de website wel actualiseren, want geef toe, deze kan na 21 jaar een grondige opfrissing gebruiken.
    Het is en blijft een forum, alleen met iets meer functionaliteiten. Denk hierbij aan foto’s uploaden, berichten toevoegen aan uw favorieten, uw berichten snel terug vinden, enz. enz.
    Er zullen geen gegevens worden overgezet naar 24diver.com. Uiteraard staat het u vrij om een aparte account aan te maken op 24Diver.
    We hopen op deze manier voldoende invulling te geven aan jullie wensen.

mvg,
    Frederik

• Webmaster

Beheerder
    8 januari 2020 om 08:52

om het simpel te houden sluit ik deze af en verwijs ik naar het andere topic:
    http://zoekertjes.duiken.be/topicdetail.aspx?id=382473

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu