Duikforum Duikforum Zicht & Temperatuur Wrak de boer

• Wrak de boer

merlinX reageerde 2 years geleden 5 Leden · 9 Berichten
  • Jeroenvv

Lid
    8 oktober 2018 om 11:33

Zondagochtend, kentering laag, 8:45 uur een wereldduik gemaakt daar. Zicht minimaal 10 meter, complete wrak was zichtbaar en op 20 meter diep kon je de zon zien schijnen. Grote scholen met steenbolken, veel noordzeekrabben en een paar sepiatjes

• UFo

Lid
    8 oktober 2018 om 12:01

Wij hebben aan de Kleine Stelle gedoken en ondanks lager wal toch goed zicht.

De laatste tijd is het overal goed zicht. Hopelijk blijft het zo. Fingers crossed.

Complete wrak zichtbaar. Damn. Me so jealous.

• merlinX

Lid
    8 oktober 2018 om 15:39

Grote scholen steenbolken … GOE BEZIG mannen! Als de schipper van de beatrix2 dit leest (wat ie zeker doet), dan zal hij maar al te graag zijn “ankertje” daar gaan gooien tot die school weggevist is. Nadien niet klagen hé als je een anker op je kop gaat krijgen …

• UFo

Lid
    8 oktober 2018 om 16:58

Zou je niet beter wat gaan zagen op http://www.HetGroteCalamiteitenForum.be

• SVp

Lid
    8 oktober 2018 om 21:13

UFo schreef:
    Complete wrak zichtbaar. Damn. Me so jealous.

Me too, geen hashtag !

• Jeroenvv

Lid
    12 oktober 2018 om 08:22

merlinX, ik deel wat ik meemaak tijdens een duik op dit forum. Vissers komen daar helaas toch wel. Maar goed, ik zal je zure reactie ter harte nemen en niet meer melden op welke andere duikstek ik soortgelijke dingen heb gezien deze week.

• Luc Dupas

Lid
    12 oktober 2018 om 10:13

Jeroenvv schreef:
    merlinX, ik deel wat ik meemaak tijdens een duik op dit forum. Vissers komen daar helaas toch wel. Maar goed, ik zal je zure reactie ter harte nemen en niet meer melden op welke andere duikstek ik soortgelijke dingen heb gezien deze week.

’t Is niet omdat er hier ENE obligate zure zit dat alle anderen uw postings/info niet interessant en nuttig vinden he Jeroen!

• Jeroenvv

Lid
    12 oktober 2018 om 20:00

Ok dan, zeelandbrug gisterenavond. Geweldig zicht. Zeepaardje op 8 meter diep, veel harlekijnslakken, grote noordzeekrabben, sepia’s en hier en daar een school steenbolken.

• merlinX

Lid
    13 oktober 2018 om 07:03

Jeroenvv schreef:
    Ok dan, zeelandbrug gisterenavond. Geweldig zicht. Zeepaardje op 8 meter diep, veel harlekijnslakken, grote noordzeekrabben, sepia’s en hier en daar een school steenbolken.

Mooi hé, zat er gisterenmorgen ook nog (dat zeepaardje). En de sepiaatjes zitten je te beloeren vernuftig vermomd tegen een schuin staande oester alsof het zelf een oester helft betreft …

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu