Duikforum Duikforum Reizen Serenity Makadi Beach

• Serenity Makadi Beach

Hans Nuytten reageerde 5 maanden, 4 weken geleden 2 Leden · 3 Berichten
  • Hans Nuytten

Lid
    20 september 2018 om 11:29

Beste duikvrienden,

Het is al ruim 9 jaar geleden dat wij in Egypte zijn geweest.We zijn van plan om in November richting Rode Zee te vliegen.
    Wie heeft ervaring met het resort “Serenity Makadi Beach” en met “Master Diving Center” ?
    Het duikcentrum maakt deel uit van het Resort.
    Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groeten,
    Hans Nuytten

• Mangpong

Lid
    21 september 2018 om 21:00

Vlakbij Serenity Makadi Bay liggen mijns inzien een paar van de mooiste duikstekken aldaar (nabij de inham van het naastliggend resort). voor een kantduik te ver, maar het zijn wel aanraders… Qua duikschool heb ik erg goede ervaring met Scubaworld Divers in Makadi Bay! Al ruim 30 duiken met hun gemaakt.

• Hans Nuytten

Lid
    4 december 2019 om 08:34

Beste duikvrienden,

Net terug van een weekje vakantie aan de Rode Zee in Beach Resort “Serenity” in Makadi Bay.
    Ik heb 2 huisrifduiken en 2 bootduiken(1dagtrip)gemaakt via “Master Diving Center”.
    Dit duikcentrum ligt op het terrein van het resort en wordt uitgebaat door lokale mensen.
    Via e-mail had ik om een prijsofferte gevraagd en deze werd mij snel toegestuurd.
    Prijs was 120 euro ( 2 huisrifduiken vanaf de pier + 2 bootduiken-dagtrip,vervoer,lunch,drank-warm en soft drinks,fles,lood,duikgids + huur BCD en ontspannerset )GEEN VERDOKEN KOSTEN ZOALS “Riftax” of “Bijdrage voor Dit en Dat.
    Het duikcentrum is ruim,mooi gelegen en verdient een 8/10.
    De duiken op het huisrif zijn goed ( 7/10 ).Wij hadden echter veel geluk op woensdagmorgen 27/11/2019.We hebben ruim 1 uur kunnen snorkelen ( zeker 60 snorkelaars en veel volk op de pier ) met 5 jonge dolfijnen op het huisrif( 10 m. voor de pier ).
    De dagtrip met de boot was ook zeer goed ( 8/10 ).Ruime moderne boot met lekker eten en prima service. 1 Nadeel :de boot was tot in de nok gevuld met duikers aanboord.
    Onze duikgroep bestond uit ik en mijn vrouw+nog 2 Belgen+2 Nederlanders en 2 duikgidsen.
    We hebben 2 mooie duiken gemaakt bij “Small Giftun”.
    Wij waren zeer tevreden over het duikcentrum.
    Ook het Resort is een aanrader.( reis geboekt via TUI/website met vertrek uit Oostende )

Met de duikgroeten uit Deinze,
    Hans Nuytten

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu