Duikforum Duikforum Off-topic Simba (of andere) matras ?

• Simba (of andere) matras ?

rudive reageerde 2 years, 3 maanden geleden 7 Leden · 9 Berichten
  • SVp

Lid
    16 juli 2018 om 21:55

Na jaren sleuren met duikflessen, een paar duizend uur onder water rondhangen in een onnatuurlijke houding, en de bijhorende ruglast is het es tijd voor een nieuw matraske …
    Heeft er hier iemand ervaring met de Simba matrassen ?
    Ik hoor ook graag positieve én negatieve ervaringen met andere merken/leveranciers.

• roger

Lid
    16 juli 2018 om 23:43

Swissflex boven alles.

• ltcdrdata

Lid
    17 juli 2018 om 15:23

eens een duiker, altijd een duiker!
    Ook ’s nachts!
    Ik slaap in een waterbed, nu al meer dan 12 jaar. Rugpijn stuk minder dan vroeger. Matras ‘verslijt’ (*) niet zoals een traditionele die je max 10j kan gebruiken. Gewoon af en toe wat water bijvullen.

(*) de plastiek/pvc van de matras verslijt op zich wel en ooit komen er gaatjes in, maar het slaapcomfort blijft van dag 1 tot dag vervanging optimaal en verandert niet (**)

(**) Nee ik heb geen aandelen in een waterbeddenfabriek, ben gewoon heel content er van

• rudive

Lid
    17 juli 2018 om 17:20

heb eens op een waterbed geslapen met mijn vriendin, als er één beweegt beweegt de andere ook, op en neer, heen en weer. tenzij je het water vervangt door sterk water…

• Kefke

Lid
    17 juli 2018 om 18:10

haha, best niet te wild doen ook, word je zeeziek van!

• Cthulhu

Lid
    17 juli 2018 om 18:41

Wij hebben ook een waterbed (alhoewel watermatras een beter naam is). Het slaapt zalig.

Je kiest gewoon hoe stug je het bed wil hebben naargelang je “klotsgevoeligheid”

• rudive

Lid
    17 juli 2018 om 20:44

ik denk het beste zijn twee verschillende lattenbodems en twee verschillende matrassen, dit voor verschil gewicht, grootte etc..

• merlinX

Lid
    17 juli 2018 om 21:22

Niets gaat boven Tempur … de prijs moet je er wel bijnemen maar gezondheid is nu eenmaal onbetaalbaar nietwaar?

https://be.tempur.com/nl/over-tempur/about-tempur.html

• rudive

Lid
    18 juli 2018 om 14:53

eigenlijk moet je regelmatig je matras draaien

je moet dan van onder slapen

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu