• ROV

• SVp

Lid
    25 augustus 2016 om 20:32

http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/videozone/nieuws/binnenland/1.2752040

Ik weet niet, maar buiten de put van Ekeren op een goede dag kunt ge met zo’n ding volgens mij niet veel aanvangen …

• japika

Lid
    25 augustus 2016 om 23:17

ziet er mooi speelgoed voor mijn kleinzoon uit 🙂

• Luc Dupas

Lid
    26 augustus 2016 om 00:49

Jaja… ge zoekt gewoon een goed excuus om er dan zelf mee te spelen Jan… :-p

• japika

Lid
    26 augustus 2016 om 09:53

Luc Dupas schreef:

Jaja… ge zoekt gewoon een goed excuus om er dan zelf mee te spelen Jan… :-p

🙂

• Luc Dupas

Lid
    26 augustus 2016 om 15:04

Bwah, dat ding “duikt” niet echt he Ronny, dat gaat maximum een halve meter onderwater, meer niet… dus kwestie van daar als extra veiligheid een stevige grote vlotter/boei aan vast te maken he.

• ivanovice

Lid
    26 augustus 2016 om 15:53

wordt die boei dan vastgemaakt met zo een reel uit dat andere topic 🙂 ?

• WimBollein

Lid
    26 augustus 2016 om 16:07

Luc Dupas schreef:

Bwah, dat ding “duikt” niet echt he Ronny, dat gaat maximum een halve meter onderwater, meer niet… dus kwestie van daar als extra veiligheid een stevige grote vlotter/boei aan vast te maken he.

In de standaard wordt gemeld dat het ding getest is tot op 65m, maar dat ze het voorlopig tot 5m gaan gebruiken. Bij defect of verlies van contact ‘zou het toestel automatisch moeten komen boven drijven’.

• Luc Dupas

Lid
    26 augustus 2016 om 16:44

Dan zullen ze hoe dan ook daar een stevige boei met een antenne op en een kabel (mechanisch+elektrisch) naar die ROV moeten voorzien want anders werkt die afstandsbediening niet he Wim.

• Lazy Charles

Lid
    27 augustus 2016 om 13:38

zijn die mannen destijds hun drone niet kwijt gespeeld? Of hebben ze die uiteindelijk dan toch teruggevonden?

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu