Duikforum Duikforum ZWANS Zeepaardje

• Zeepaardje

merlinX reageerde 4 years, 2 maanden geleden 4 Leden · 5 Berichten
  • Mike

Lid
    9 augustus 2016 om 14:10

Aanstaande zondag ga ik een duik doen in Den Osse.

Maar blijkbaar zitten er zondag , omstreeks 10u, enorm veel zeepaardjes aan de Zeelandbrug!
    Allen daarheen, zou ik zeggen…
    Om 10u30 trekken ze verder richting Burghsluis, dus wees er snel bij!!!

• merlinX

Lid
    12 augustus 2016 om 06:58

Dit heb ik uit een zeer betrouwbare bron:

Met hoge waarschijnlijkheid zullen veel pokémons zich gaan verstoppen aan Den Osse zondag as. De zeldzame water Pokémon zal zich daar ook tussen bevinden(!)

Ik zou zeggen: GO!, ga ze verdorie gaan pakken! DOEN(!)

Ik ga duiken aan de zeelandbrug, maar niet in het (lang) weekeinde 😉

• dennisv

Lid
    12 augustus 2016 om 07:50

wegens de uitbreiding van de giftige mossels en oesters, mag er dit weekend niet gedoken worden

• GDPeter

Lid
    12 augustus 2016 om 09:24

Geen zwans: zaterdag voormiddag clubduik aan Zeelandbrug met 40 duikers…

• merlinX

Lid
    12 augustus 2016 om 11:51

Traditiegetrouw gaan de meeste zoniet alle duikclubs er dit langere weekeinde op uit.

Als ge wilt duiken op duikers, be my guest …

We gaan zelfs bussen zien verschijnen aan kattendijke met horden duikers. De neofieten gaan er ook weer bij zijn alsook de salonduikers en dan maar hopen dat er geen incidenten zullen zijn ….

Er zal veel stof opwaaien zowel boven (parkeer ruzies, tenten alsook mobilhome issues) als onder water en dan maar klagen over het mindere zicht en het gebrek aan parking …. tjeezes

Uiteraard gaat er ook weer van alles verloren of wordt er van alles gepikt of wat had je gedacht?

Naast de neopreengeur op de parkings zal de lucht ook doordrongen worden met “aangename” rokerige aroma’s dankzij de talrijke bbq’tjes.

De taltijke auto dj’s zullen ook weer van de partij zijn.

Voor elk wat wils dus

HAVE FUN
    😉

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu