Duikforum Duikforum GODD Steengroeven-GODD van zondag 07/08/2016

• Steengroeven-GODD van zondag 07/08/2016

Luc Dupas reageerde 4 years, 2 maanden geleden 7 Leden · 16 Berichten
  • Luc Dupas

Lid
    25 juli 2016 om 11:49

De tijd vliegt… eind volgende week is het alweer de 1ste zondag van augustus…

Zondag 7 augustus… noteer het alvast in jouw agenda!

Een GODD op iedere 1ste zondag van de even maanden… doorgaans in Zeeland… maar augustus is de maand van de steengroeven-GODD…

Onze jaarlijkse augustus-steengroeven-GODD dus… genieten onderwater, en genieten bovenwater… onderwater van het tegenwoordig best goeie zicht in Sprimont en dan nadien naar de leuke steuren enz. in La Gombe gaan kijken…
    En ach ja, we zijn ook maar mensen en we geven het grif toe, de duiken zijn uiteindelijk ook wel een excuus om gezellig samen te zijn en ’s avonds is d’er nog het extraatje van de benen onder tafel te steken in Sprimont voor een overheerlijk smikkel-smakkel GODD-etentje…

Op zondag 07/08 zitten we dus opnieuw in steengroeven in het mooie stukje Belgie ten Zuiden van Luik: eerste duik ’s morgens in Sprimont (om 9u30 ter plekke, en na de duik gelijk met de menukaart in de hand likkebaardend al de bestelling doorgeven voor ’s avonds) en dan in de vroege namiddag een duik in La Gombe, om dan af te sluiten met een overheerlijke smikkel-smekkel-smak apres-GODD in het restaurantje van Sprimont… mmmm…

Laat de aanmeldingen maar binnenstromen.

http://www.godd.be/

• Luc Dupas

Lid
    31 juli 2016 om 15:54

Up…

• ltcdrdata

Lid
    2 augustus 2016 om 22:06

Zoals gewoonlijk ben ik er niet bij in augustus (clubweekend), maar als het zicht slecht is mag je het op mij steken: duik in Sprimont op vrijdag en 2 duikjes in La Gombe op zaterdag 😉

• Willij

Lid
    3 augustus 2016 om 18:55

Ik kan er niet bij zijn Luc maar wens iedereen een fijne dag.
    Het weer lijkt goed te worden.

• robbyrey

Lid
    3 augustus 2016 om 20:48

Prettige duiken/maaltijd/gezelschap aan allen die aanwezig zullen zijn, maar het ziet er -voorlopig althans- NZ-weer uit…
    Bij verandering laat ik alsnog iets weten.

Grtz,
    Robby

• Luc Dupas

Lid
    3 augustus 2016 om 23:48

Have fun Robby !

• Boja

Lid
    4 augustus 2016 om 00:28

dju kan der nie zijn en nogthans vorig jaar was het super .

• beester

Lid
    4 augustus 2016 om 09:15

’t kan verkeren natuurlijk, maar in ieder geval vorig weekend was ’t super goed zicht op de NZ wat verder uit (Bruno Heinemann, etc).

• robbyrey

Lid
    4 augustus 2016 om 13:40

beester schreef:
    ’t kan verkeren natuurlijk, maar in ieder geval vorig weekend was ’t super goed zicht op de NZ wat verder uit (Bruno Heinemann, etc).

Is een feit, Beester.
    Moet in m’n persoonlijke top-3 staan kwestie van zicht, op toch een 325 NZ-duiken…
    Er mogen nog zulke dagen komen 🙂

Grtz,
    Robby

• beester

Lid
    4 augustus 2016 om 15:09

Ik heb er zeker niet zoveel (een 60+ ) maar voor mij toch ook bij het beste dat ik al meegemaakt heb. Op de Uboot wat minder maar de Bruno zag ik het wrak al vanop een 20m, dus ik schat een 15m zicht.

Veel plezier!

• alain G.

Lid
    5 augustus 2016 om 17:44

gelle ga hier ni beginne hé…kwijl kwijl…:))

• robbyrey

Lid
    6 augustus 2016 om 09:40

alain G. schreef:
    gelle ga hier ni beginne hé…kwijl kwijl…:))

Daar bestaat nen oplossing voor, Alain…

Grtz,
    Robby

• robbyrey

Lid
    6 augustus 2016 om 18:10

Luc,ik kom ook af, weet echter nog niet met hoeveel.

Grtz robby

• Luc Dupas

Lid
    6 augustus 2016 om 18:37

Okido Robby! En ge moogt natuurlijk leuke knappe compagnie meebrengen he… :-p

• robbyrey

Lid
    6 augustus 2016 om 23:30

Luc,
    Vrees dat de schoon compagnie niet thuis geeft… Ge zult het met ondertekende moeten stellen… 🙁

Grtz,
    Robby

• Luc Dupas

Lid
    7 augustus 2016 om 01:39

Tja… 🙂

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu