Duikforum Duikforum ZWANS deze moet je echt kopen

• deze moet je echt kopen

Dedjutoch reageerde 4 years, 3 maanden geleden 6 Leden · 7 Berichten
  • willin

Lid
    28 juni 2016 om 11:09

Hier krijg je echt waar voor je geld!!!

http://www.2dehands.be/sport-fitness/duiken/complete-duikuitrusting/verkoop-duikuitrusting-297695291.html

Verkoopt volledige veel meer duiken en we gaan jacquette 2 -2 toezichthouders eerste en tweede verdieping -3 zwembaden combi – 1 fles 15k + gordel doodgeschoten loodgordel palm carrière 3 paar -palme zwembad – sok diverse materialen …. ……. C is ook goed voor een duikcentrum …….
    Per direct beschikbaar !

• Baksteen

Lid
    28 juni 2016 om 11:32

Die doodgeschoten loodgordel intrigeert mij wel moet ik zeggen 🙂

• willin

Lid
    28 juni 2016 om 11:49

die combi zwembaden ook 🙂

• Cthulhu

Lid
    28 juni 2016 om 12:04

Google translate strikes again…

• dennisv

Lid
    28 juni 2016 om 20:09

we kunnen nog een paar toezichters gebruiken als we zo’n zwembad bijkopen

• Mike

Lid
    29 juni 2016 om 09:33

Het zou ook worden ondergedompeld in de zee?

de tekst ‘Zou je hiermee ook in de zee kunnen duiken?’ vertaalt van Nederlands naar Swahili -> Zweeds -> Frans -> Engels -> Nederlands

• Dedjutoch

Lid
    2 juli 2016 om 09:50

> Verkoopt volledige veel meer duiken en we gaan jacquette 2 -2 toezichthouders eerste en tweede verdieping -3 zwembaden combi – 1 fles 15k + gordel doodgeschoten loodgordel palm carrière 3 paar -palme zwembad – sok diverse materialen …. ……. C is ook goed voor een duikcentrum …….
    Per direct beschikbaar ! < Bieden vanaf € 500!!! Ik ben alleen geïnteresseerd in die 2 toezichthouders eerste en tweede verdieping! Maar wat zou nu een goed bod zijn voor enkel die twee toezichthouders? Eigenlijk heb ik enkel die van de tweede verdieping nodig, maar ik wil ze wel alle twee nemen.... Hulp!!!!

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu