Duikforum Duikforum Apnea / Vrijduiken En wij maar met flessen sleuren :)

• En wij maar met flessen sleuren :)

• David E.

Lid
    3 mei 2016 om 10:31
  • merlinX

Lid
    4 mei 2016 om 15:50

Pfffffffftt, maanden voorbereiden voor slechts enkele “duikjes” van amper 4 minuten en een habbekrats. Ikke amper 20 minuten “voorbereiding” (aankleden & optuigen) gevolgd door een duik die beduidend veel langer is. Er valt ook nog veel meer te zien dan louter een stomme verticale koord (met aan het eind een tag). Dus ja dat flesje of die flessen neem ik er maar al te graag bij. En als je veel wilt zien moet je zowiezo al niet te diep duiken 😉

• whaleshark oscar

Lid
    4 mei 2016 om 18:48

Iedereen doet wat hij graag doet… om daarom iemands hobby/record af te breken, vind ik maar flauw…
    Sterke prestatie

• merlinX

Lid
    4 mei 2016 om 20:52

whaleshark oscar schreef:
    Iedereen doet wat hij graag doet… om daarom iemands hobby/record af te breken, vind ik maar flauw…
    Sterke prestatie

Ja het is een sterke prestatie en ja het is momenteel een record (tot het weer gebroken wordt) en ja ieder doet wat hij wil en neen ik breek niks af. En ja ik freedive zelf ook maar niet om niet met flessen te moeten sleuren noch om records te breken (of om een sterke prestatie neer te zetten) maar wel om een totaal andere reden: “ZEN” … “freediving = self awareness”. Flesduiken is dan de andere zijde hé: exploratie van de onderwaterwereld (ipv exploratie innerlijke zelf).

• whaleshark oscar

Lid
    5 mei 2016 om 16:19

Kijk, dat vind ik een veel positiever antwoord, waar je ongeveer het zelfde mee bedoeld…

have fun

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu