Duikforum Duikforum GODD GODD van zondag 06/12/2015

• GODD van zondag 06/12/2015

ltcdrdata reageerde 4 years, 10 maanden geleden 7 Leden · 28 Berichten
  • Luc Dupas

Lid
    9 november 2015 om 00:40

De weersvooruitzichten voor Zeeland morgen zijn ERG GUUR… 40-65km/u ZW, met pieken tot 80km/u, en 50% kans op regen…

We verkassen dus naar de Put van Ekeren… om 10u ter plaatse!

Zondag 6 december komt erg dichbij… de volgende GODD…

Het is voor het moment nog best zacht weer maar “standaard” kiezen we in deze periode voor wat meer zekerheid en hebben we de Grevelingen op het programma staan omdat we daar de meeste kans hebben om mogelijke ZW-stormen te ontlopen, en al die jaren hebben we apres-GODD meermaals kunnen genieten van de gezellige warmte bij De Kabbelaar.
    En dat gaan we ook nu opnieuw doen:

Op zondag 06/12 duiken we eerst op het Gemaal van Dreischor. Ter plekke verzamelen om 10u.

En voor de namiddagduik (afspraak om 14u) gaan we opnieuw naar Scharendijke Haven. Daar is voor elk wat wils: je kan eventueel het wrak van die betonnen boot Le Serpent gaan bezoeken, of je kan naar de kleinere en ondieper gelegen wrakken van de Zeehond en de Rat duiken, je kan ook een rondje reefballs doen, of naar het kleine wrakje in het talud van de oostelijke strekdam gaan kijken, of gewoon een toertje maken van de taluds van de strekdammen, of dingen combineren… mogelijkheden zat.

Meer info op en inschrijven via http://www.godd.be/

• Luc Dupas

Lid
    16 november 2015 om 18:15

up…

• Wowo

Lid
    17 november 2015 om 17:26

Zou er iemand uit de buurt van de lnkerkant van Brussel gaan ๐Ÿ˜› ? Ik ben van de buurt van Asse.
    Ik zou wel eens willen meegaan maar om alleen te rijden is dit wel heel ver …

• Koala

Lid
    17 november 2015 om 19:09

Voorlopig komen wij met drie op uit het verre Limburg…
    Nog geen reactie van de Pappies?

• Rogeke

Lid
    17 november 2015 om 20:25

Ik kom nog ne keer af se!!

• SVp

Lid
    17 november 2015 om 23:18

princen schreef:
    Ik kom nog ne keer af se!!

๐Ÿ™‚ Gij hebt het ni met camping Linda hรฉ … ๐Ÿ™‚

• Rogeke

Lid
    18 november 2015 om 05:34

Keuzes he,Stefan…keuzes,nie gemakkelijk zenne!!En ik vergroot mijnen duikkennissenkring oek al is geire!! ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚

• ltcdrdata

Lid
    18 november 2015 om 11:07

ik moet nog afwachten of ik goedkeuring krijg van mijn grote chef, tegenwoordig wat te druk bezig en ze wil me ook nog wel eens thuis zien ;). Laat in de week vooraf wel nog iets weten.

• Koala

Lid
    18 november 2015 om 17:45

Wat heeft Princen te maken met camping Linda?

• Luc Dupas

Lid
    18 november 2015 om 18:20

Koala schreef:

Zie de duikkalender op http://www.breevenduikers.be/

• Rogeke

Lid
    18 november 2015 om 20:00

Koala schreef:

Das omdat ik de vorige keer de veiligheid gedaan heb en ik nu kies voor de GODD dat er zijn die denken dat ik daar nie graag of nie durf duiken zekerst!! ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚

• Luc Dupas

Lid
    18 november 2015 om 20:55

princen schreef:
    Das omdat ik de vorige keer de veiligheid gedaan heb en ik nu kies voor de GODD dat er zijn die denken dat ik daar nie graag of nie durf duiken zekerst!! ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚

Allee nu knap Rogeke… die moeten toch begrijpen dat ge ook af en toe eens onder de mensen wilt komen he… :-p

• SVp

Lid
    18 november 2015 om 21:04

Sinds hij de Pappies kent is hij NIET meer te houden …

• Rogeke

Lid
    19 november 2015 om 17:40

Luc Dupas schreef:

princen schreef:

Allee nu knap Rogeke… die moeten toch begrijpen dat ge ook af en toe eens onder de mensen wilt komen he… :-p

Yep,af en toe moet je onder serieuze mensen komen,kwestie van een balans te houden he!!

• Koala

Lid
    19 november 2015 om 18:01

@Princen: Ik snap ‘m; kheb je duikkalender gezien…

• Wowo

Lid
    21 november 2015 om 17:40

Dussss,
    gaat er nu iemand mee van de kanten van brussel of van langs de a12 of e19 ofzo ? Ik wil gerust iemand meenemen om de naftkosten wat te drukken en nog eens een babbel te hebben met nieuwe mensen

• Luc Dupas

Lid
    30 november 2015 om 11:30

up…

• WimBollein

Lid
    4 december 2015 om 15:47

Vraagje… Zoals elders op het forum te lezen, heb ik vorige week een enkelloodje verloren in de Barges. Nu heb ik online nieuwe besteld en die gingen hier ten laatste vandaag in mijn bezit zijn, maar nu hoor je mij al afkomen… die zijn er niet. Is er toevallig iemand die is ingeschreven voor zondag die een enkelloodje van 0.5kg op overschot zou liggen hebben en die ik zondag mag gebruiken aub?

Alvast nen dikke merci!

• SVp

Lid
    4 december 2015 om 16:03

Als ge in de buurt van Bornem passeert, dan moogt ge van mij eentje lenen.

• Luc Dupas

Lid
    4 december 2015 om 19:46

‘k Zal eens zien wat ik thuis nog heb liggen of daar eentje van 0.5kg of omtrent tussen ligt Wim, normaal gezien heb ik dat nog wel en ik breng dat zondag mee.

• WimBollein

Lid
    5 december 2015 om 08:54

Svp, bedankt voor het aanbod, maar Bornem ligt wat uit de route…
    Luc, tx!

• Luc Dupas

Lid
    5 december 2015 om 13:32

Het is eentje van 0.9kg dat ik nog had liggen Wim, ik breng die morgen mee.

• Luc Dupas

Lid
    5 december 2015 om 13:34

De weersvooruitzichten voor Zeeland morgen zijn ERG GUUR… 40-65km/u ZW, met pieken tot 80km/u, en 50% kans op regen…

We verkassen dus naar de Put van Ekeren… om 10u ter plaatse!

• SVp

Lid
    5 december 2015 om 18:40

Hรฉ princen, hoeveel sjans kunt ge hebben : GODD met Pappies รฉn Breevenduikers TEGELIJK !
    Way to go !

• Rogeke

Lid
    5 december 2015 om 19:41

Zal wss den beste aprรฉs-duik ever weurren!! Kijk er al naar uit se!

• Wowo

Lid
    6 december 2015 om 17:40

Zo, zag er een gezellige bende uit, volgende keer zien dat ik tot het einde kan blijven !

• Rogeke

Lid
    6 december 2015 om 19:51

Is wel vermoeiend,van den ene naar den andere aprรฉs lopen!! Hihihi!!

• ltcdrdata

Lid
    6 december 2015 om 20:14

Grrr wou dat ik er geweest was. Maar ik MOEST naar de Grevelingen want mijn droogpak kwam net uit reparatie bij Mr. Seal (ja datzelfde droogpak dat ik na duik 1 vergeten ben in de kleedkamers van Den Osse en dat weg was na het eten ๐Ÿ™ )

Het weer ginder was beter dan verwacht, pittig windje, maar droog en af en toe zelfs zonnig. Zichtbaarheid bij duik 1 was behoorlijk goed.

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu