Duikforum Duikforum Uit fouten leren Gedaan met duiken in de Grüner See

• Gedaan met duiken in de Grüner See

rollin reageerde 5 years geleden 7 Leden · 9 Berichten
  • Pressure Freak

Lid
    21 oktober 2015 om 19:13
  • merlinX

Lid
    21 oktober 2015 om 20:00

Pressure Freak schreef:
    http://www.duikeninbeeld.tv/nieuws/bericht/gruener-see-nu-verboden-terrein-voor-duikers/

Met dank aan al de bulldozers!

Indeed, had het hier ook al (tijdje geleden) gepost
    http://zoekertjes.duiken.be/topicdetail.aspx?id=344695&p=2

• Peter

Lid
    21 oktober 2015 om 21:01

Effe ernstig blijven…wanneer de wind en de wandelaars daar in de “droge periode” zand verplaatsten, is dat dan ook schadelijk voor de plantjes ????
    Veel onozeler kan het niet worden…

• Cthulhu

Lid
    22 oktober 2015 om 01:36

Het is de schuld van die DIR mannen…kijk maar: grote bi’s en een scooter in water van 10m diep…dat moet DIR zijn…

• PV

Lid
    22 oktober 2015 om 16:18

Allez dat kan ik ook schrappen van mijn lijst 🙁
    Ik denk dat het al te gemakkelijk is een schuldige te zoeken onder de duikers.
    Zoals in ons eigen Belgenlandje is het daar blijkbaar ook wanneer de GROENE geitewollensokken ergens opduiken wordt het of verboden of kost het ineens veel geld.

PV

• rollin

Lid
    22 oktober 2015 om 17:12

Triestige opmerking. Voor geen enkel natuurreservaat moet je inkom betalen en op een uitzondering na zijn ze allemaal toegankelijk.

Tenslotte, er zijn maar twee soorten wol van geiten: Angora en Kasjmier. Ik geef je gelijk dat degene die dit soort sokken dragen rare beslissingen nemen, maar het zijn zelden mensen die iets voelen voor natuur.

• PV

Lid
    22 oktober 2015 om 17:48

rollin schreef:
    Triestige opmerking. Voor geen enkel natuurreservaat moet je inkom betalen en op een uitzondering na zijn ze allemaal toegankelijk.

Tenslotte, er zijn maar twee soorten wol van geiten: Angora en Kasjmier. Ik geef je gelijk dat degene die dit soort sokken dragen rare beslissingen nemen, maar het zijn zelden mensen die iets voelen voor natuur.

Voila ben weeral slimmer geworden se 🙂

PV

• viercuub

Lid
    25 oktober 2015 om 15:36

@rollin herzie je stelling: je moet geen duit betalen in een natuurpark!! ik kan zo al een 10tal natuurreservaten opnoemen waar ja als duiker moet schuiven !!!grtjs jean

• rollin

Lid
    25 oktober 2015 om 20:34

Ik kan mijn stelling moeilijk herzien als je geen 10 voorbeelden geeft, waar ‘groenen’ hebben beslist dat er geld moet gevraagd worden en geen plaatselijke club of overheid.

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu