Duikforum Duikforum GODD GODD van zondag 04/10/2015

• GODD van zondag 04/10/2015

Rogeke reageerde 5 years geleden 10 Leden · 21 Berichten
  • Luc Dupas

Lid
    25 september 2015 om 01:29

Dit weekend beloven de weergoden prachtig weer… en we kunnen hopen op nog een mooie warme “indian summer” voor de volgende GODD in Zeeland (Grevelingen)…

We verzamelen op zondag 04/10 om 10u op Den Osse Nieuwe Kerkeweg voor een 1ste duik, en voor de 2de duik verzamelen we om 14u aan Scharendijke De Kabbelaar.

Meer info op en inschrijven via http://www.godd.be/

• Rogeke

Lid
    25 september 2015 om 18:11

Miljaar,ik kan nie mee,moet goan slapen met da CPAP toestel seg!! Doeme he!!

• Luc Dupas

Lid
    25 september 2015 om 20:16

princen schreef:

Op ene zondag???

• SVp

Lid
    25 september 2015 om 21:29

princen schreef:

Ge moet maar peizen dat dat een soort van ontspanner is, dan gaat ge u beter voelen.

• Rogeke

Lid
    26 september 2015 om 10:40

Luc Dupas schreef:

princen schreef:

Op ene zondag???

Yep,was vergeten te melden dak ik nen duiker zen,anders hadden ze da nooit in hun hoofd gehaald oem mij oep ne zondag in te plannen!!

• Lazy Charles

Lid
    26 september 2015 om 13:57

het lukt dus niet dit jaar. Zit ik toch in Egypte op diene dag zeker.
    Het leven kan hard zijn

• Willij

Lid
    27 september 2015 om 11:04

Lazy Charles schreef:
    het lukt dus niet dit jaar. Zit ik toch in Egypte op diene dag zeker.
    Het leven kan hard zijn

Laat ik daar “toevallig” ook zijn. (aankomen)

• Boja

Lid
    27 september 2015 om 22:41

dju ik kan nie anders had ik daar graag bij geweest . Vooral De kabbelaar da was me 1ste duikplaats in open water .

• Koala

Lid
    29 september 2015 om 06:50

Waarschijnlijk ga ik er ook bij zijn..aan Den Osse

• Master of Disaster

Lid
    29 september 2015 om 16:49

Ik heb me net ingeschreven. Mocht er iemand van regio Gent zijn die graag wil meerijden, geef gerust een seintje, ik heb nog een plaatsje over in de auto.

• wimv

Lid
    29 september 2015 om 23:02

princen schreef:

ik slaap elke dag bij een toestel met 2 CPAPPEN en ik vind dat niet erg hoor πŸ™‚

• SVp

Lid
    30 september 2015 om 08:35

Goeike !

• Luc Dupas

Lid
    30 september 2015 om 11:24

wimv schreef:
    ik slaap elke dag bij een toestel met 2 CPAPPEN en ik vind dat niet erg hoor πŸ™‚

Knap Rogeke heeft wel een upgrade van dat toestel… die kan dat afschakelen wanneer hij wil… ;-p
    Maar ’t heeft dan andere leuke features weer niet… ge kunt niet alles hebben he.

• Rogeke

Lid
    30 september 2015 om 17:08

En ik kan afwisselen,ne keer met 1 CPAP,ne keer met 2 CPAPPEN,kwestie veur de sleur der uit te houden he!!

• Turbo-Pa

Lid
    1 oktober 2015 om 10:45

Dag Luc,
    Hierbij breng ik je ter kennis,Scharendijk De Kabbelaar
    Zaterdag en zondag is OVOS daar ,het zijn hun dagen der proevenafnames, en hun inschrijvingenop zondag 4/10 Zijn tot 14u00.
    dus parkingplaats ???????
    gr.Turbo -Pa

• Luc Dupas

Lid
    1 oktober 2015 om 11:09

I know Diederik, thx.
    We zien wel of er de zondagnamiddag na anderhalve dag OVOS-proeven het nog altijd (te) druk is op Scharendijke Haven, en dan kunnen we op dat moment nog verkassen eventueel terug naar de Nieuwe Kerkeweg of Dreischor of elders.

• Luc Dupas

Lid
    3 oktober 2015 om 12:14

Up…

• Koala

Lid
    3 oktober 2015 om 18:04

Ik moet toch passen voor morgen met spijt in hart en nieren..Amuseer jullie en kom veilig boven.
    Nick

• Luc Dupas

Lid
    4 oktober 2015 om 22:33

Prachtig stralende nazomer, leuke bende, weer superlekker gesmikkel en gesmakkel en een natje van de Pappie’s en FrituurJP… en ook leuke duiken ook natuurlijk. Meer moet dat niet zijn he… πŸ˜‰

• SVp

Lid
    4 oktober 2015 om 22:45

Waar zijn die fotoos daar ?
    Ik heb zaterdag grote vertimmerwerken gedaan aan casa SVp, en mijn rug was van mening dat het welletjes geweest was met uit de zetel komen voor deze week … πŸ™

• Rogeke

Lid
    5 oktober 2015 om 10:23

Ik heb zo stillekes den indruk dak moet goan stoppen met duiken te missen!! πŸ™‚ πŸ™‚

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu