Duikforum Duikforum GODD Steengroeven-GODD van zondag 02/08/2015

• Steengroeven-GODD van zondag 02/08/2015

botti.d.ä reageerde 5 years, 2 maanden geleden 8 Leden · 19 Berichten
  • Luc Dupas

Lid
    14 juli 2015 om 21:01

Zondag 2 augustus… noteer het alvast in jouw agenda!

Een GODD op iedere 1ste zondag van de even maanden… doorgaans in Zeeland… maar augustus is speciaal… dat is is de maand van de steengroeven-GODD…

Onze jaarlijkse augustus-steengroeven-GODD dus… genieten onderwater, en genieten bovenwater… onderwater van het tegenwoordig best goeie zicht in Sprimont en dan nadien naar de leuke steuren enz. in La Gombe gaan kijken…
    En ach ja, we zijn ook maar mensen en we geven het grif toe, de duiken zijn uiteindelijk ook wel een excuus om gezellig samen te zijn en ’s avonds is d’er nog het extraatje van de benen onder tafel te steken in Sprimont voor een overheerlijk smikkel-smakkel GODD-etentje…

Op zondag 02/08 zitten we dus opnieuw in steengroeven in het mooie stukje Belgie ten Zuiden van Luik: eerste duik ’s morgens in Sprimont (om 9u30 ter plekke, en na de duik gelijk met de menukaart in de hand likkebaardend al de bestelling doorgeven voor ’s avonds) en dan in de vroege namiddag een duik in La Gombe, om dan af te sluiten met een overheerlijke smikkel-smekkel-smak apres-GODD in het restaurantje van Sprimont… mmmm…

Laat de aanmeldingen maar binnenstromen.

http://www.godd.be/

• Anoniem

25 juli 2015 om 23:57

Voor de twijfelaars, enkele beelden uit La Gombe:

• Boja

Lid
    26 juli 2015 om 20:58

Is dat ook voor 1* duiker met 20 duiken ?
    Zo ja heb ik interesse wel zoek ik dan een buddy en iemand die me een 15l fles wil verhuren .
    Al de rest van mijn materiaal heb ik bij want zit momenteel op reis in duitsland en zou dan proberen om via daar terug te keren .
    Dus kandidaten ??

• Anoniem

26 juli 2015 om 22:28

Boja schreef:
    Is dat ook voor 1* duiker met 20 duiken ?
    Zo ja heb ik interesse wel zoek ik dan een buddy en iemand die me een 15l fles wil verhuren .
    Al de rest van mijn materiaal heb ik bij want zit momenteel op reis in duitsland en zou dan proberen om via daar terug te keren .
    Dus kandidaten ??

Boja ik citeer even een stukje uit de omschrijving van GODD:

“Iedereen is meer dan welkom op deze grensoverschrijdende initiatieven, voor alleen de eerste duik, of alleen de tweede, of beide duiken uiteraard, en als je 100% droog wil blijven en gewoon komen supporteren en wat gezellig kletsen ben je uiteraard ook zeer welkom! Je hoeft ook niet per sé zelf te zorgen voor een duikmaat, je vindt/krijgt ter plekke een goede duikmaat. “

Dus ik denk niet dat dit een probleem is, fles valt vast wel te regelen met Luc.
    Je kan op beide duikstekken vullen.
    Veel plezier alvast!

• SVp

Lid
    26 juli 2015 om 23:21

Boja schreef:
    iemand die me een 15l fles wil verhuren .

Ge moogt van mij een huren.
    100 euro voor een dag, en ge moogt ze daarna gewoon houden.
    Ferme deal of wat ?

• Luc Dupas

Lid
    26 juli 2015 om 23:30

Ik wil gerust een van mijn 15liters voor u meebrengen zenne Boja, dat is helemaal geen probleem.

• Boja

Lid
    27 juli 2015 om 16:33

Oke thx
    @ Luc Dupas als je een 15l kan verhuren aan mij graag en ook graag tegen normale prijs . Liefst 1 met dubbele kraan als het kan .
    En nu hopen dat er iemand zich wil opofferen om maar tot 20m te duiken 😀
    We heben camping geboekt op 30 km dus zal er daar ene met ne motor komen duiken, zal men wing over me motorkledij aandoen zo herken je me 😀

• Luc Dupas

Lid
    27 juli 2015 om 17:07

Die 15liter is gratis Boja… dat is mijn normale prijs… 🙂

• Boja

Lid
    27 juli 2015 om 18:42

Merci Luc
    Dacht dat ik een van die enkelingen was ie alles uitleent zo maar , maar blijkbaar niet .
    tot zondag alvast
    grts

• Anoniem

27 juli 2015 om 23:34

Soms zegt een beeld meer dan woorden 🙂

• Jandr

Lid
    28 juli 2015 om 00:35

Turbo Turbo? :p

• Luc Dupas

Lid
    28 juli 2015 om 02:19

Jandr schreef:
    Turbo Turbo? :p

Vooral versterkte vering achteraan… 🙂

• Boja

Lid
    30 juli 2015 om 11:47

Ze voorspellen alvast mooi weer dat is ook meegenomen. Verwachten jullie veel volk? En blijft iedereen eten?
    Vele vragen he tja da zijn de newbies 🙂

• Axeldk

Lid
    31 juli 2015 om 15:21

Is er nog plaats voor een 2*?
    Toevallig iemand uit de buurt van Schoten die nog alleen rijdt?

• Luc Dupas

Lid
    31 juli 2015 om 15:29

Er is altijd plaats Alex… die putten zijn vrij groot… 😉

Wie allemaal blijft mee smikkelen en smakkelen ’s avonds weet ik niet Boja maar het is daar zo lekker, vooral diene pave sure pierre, dat ge daar moeilijk nee op kunt zeggen.

• anemona

Lid
    31 juli 2015 om 15:35

Leuk dat filmpje…waar is de tijd…..?

• Axeldk

Lid
    1 augustus 2015 om 09:46

Perfect zal er dan zijn.
    Toch toevallig niemand die uit het Antwerpse komt? Het is zo stom om alleen te rijden.
    (nummer verwijderd)

• Boja

Lid
    2 augustus 2015 om 22:34

Voor de eerste keer zo’n GODD dag meegemaakt en zeker een dag om niet te vergeten .
    Bedankt aan de aanwezigen en Merci Luc voor het gebruik van u fles .

• botti.d.ä

Lid
    3 augustus 2015 om 11:06

Wij hebben eveneens genoten van de leuke sfeer, de duik (al was de zicht niet altijd fameus) en de aangename contacten!
    Tot nog eens,
    D&P

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu