Duikforum Duikforum ZWANS Iemand in bezit van stinger?

• Iemand in bezit van stinger?

Yankee Mike reageerde 5 years, 5 maanden geleden 9 Leden · 10 Berichten
  • diver83

Lid
    29 april 2015 om 16:27

Zijn hier mensen in bezit van stinger? Zo ja ervaringen graag 🙂
    http://www.stinger.com/nl

• Kirby Morgan

Lid
    29 april 2015 om 16:56

Ja, ik. Enkel positieve ervaringen. En als je toch een min-puntje zoekt. Het scherm is de grote van een uurwerk, dit kan dan als klein beschouwd worden voor een duikcomputer.

• Shinigami

Lid
    29 april 2015 om 18:49

diver83 schreef:
    Zijn hier mensen in bezit van stinger? Zo ja ervaringen graag 🙂
    http://www.stinger.com/nl

Als het de stingers zijn voor in de auto, zoals je link aantoont. Kan het je een aardig centje kosten als ze je betrappen op het gebruik hiervan 😉

• Kirby Morgan

Lid
    29 april 2015 om 20:16

Ik had het dus duidelijk over een andere stinger. Eéntje dat duidelijk meer met duiken te maken heeft. Het is hier toch een forum voor duikers, toch???? 🙂

• Scharlie

Lid
    30 april 2015 om 10:34

Ik duik al een jaartje of 10 met een Stinger. Heeft mij nooit in de steek gelaten, 4 batterij wissels gekregen ondertussen. Super computer voor wat ik hem nodig had. 1 gas en heb nooit de behoefte gehad om het logprofiel af te lezen op PC. Als ik mij niet vergis kan dit wel met een optionele kabel. Zoals al eerder aangehaald, het scherm is niet al te groot. Nooit last van gehad maar nu is het te klein geworden (leeszicht is achteruit gegaan). Ik heb een SUUNTO Vyper cadeau gekregen om dit op lossen (gemakkelijkheidshalve omdat deze op dezelfde manier werkt als de Stinger) maar deze is niet veel groter en nu ga ik toch voor een groter model en duikbril met leescorrectie. De Vyper heeft 2 duiken (in Dive4life) en mag dus in nieuwstaat weg. Zie verder in deze toppic voor mijn aanbieding.
    Dus voor wat mij bestreft, niks dan lof over de Stinger qua duikcomputer.
    Scharlie.

• rubella

Lid
    30 april 2015 om 12:33

Ik heb er al meermaals een virusje van een PC mee verwijderd. Steeds proper opgeschoond. Kan ik iedereen aanraden mits wat kennis ter zake. Gratis te downloaden.

• Master of Disaster

Lid
    30 april 2015 om 19:17

Moest ik dat thuis hebben liggen, zou ik dat hier niet gewoon op een forum posten…

• Cthulhu

Lid
    30 april 2015 om 23:34

een zoekertje is een zoekertje…

• SVp

Lid
    1 mei 2015 om 02:56

1 keer gehad, maar met een pincetje verwijderd.
    Wel pijnlijk !

• Yankee Mike

Lid
    2 mei 2015 om 21:44

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu