Duikforum Duikforum GODD GODD van zondag 05/04/2015

• GODD van zondag 05/04/2015

Rogeke reageerde 5 years, 6 maanden geleden 15 Leden · 46 Berichten
  • Luc Dupas

Lid
    18 maart 2015 om 17:56

Zeedonderpadden met eieren… snotolven met eieren… naaktslakken… hoog tijd om terug naar Zeeland te trekken…

Op zondag 05/04 trekken we met de GODD naar de Oosterschelde, en meer bepaald Stavenisse Vissteiger.

Ter plekke verzamelen om 10u voor de ploegindelingen, en nadien de duik.

We blijven ter plaatse voor de 2de duik, met terug wat natjes en droogjes en wat kletsen… afspraak om 14u voor de voorbereiding van de 2de duik.

En nadien opnieuw wat gezellig napraten…

Meer info op en inschrijven via http://www.godd.be/

• ltcdrdata

Lid
    20 maart 2015 om 12:50

Woehaa, I’ll be there ๐Ÿ˜‰

• Rogeke

Lid
    20 maart 2015 om 19:13

Tis just iets te vroeg veur mij moar de volgende zennek erbij!! Beloofd!

• merlinX

Lid
    20 maart 2015 om 19:45

Luc, waarom zoetersbout niet?, dan moet je geen rekening houden met getijden … en is geen te moeilijke duikstek. Akkoord er is wat minder parkeerruimte maar in het voorjaar loopt het toch niet zo storm of vergis ik me?

• Koala

Lid
    20 maart 2015 om 20:39

Zoetersbout is niet echt mooi meer, nog wat leven tot ongeveer 8m. Stavenisse steiger daarentegen is de moeite waard hoor!Goei keuze Luc!

• Rogeke

Lid
    20 maart 2015 om 22:51

Yep,heb er ene keer geweest en is echt wel een mooie plek!!

• de snelle

Lid
    21 maart 2015 om 11:21

wij gaan er dikwijls duiken , heel mooi plaatske ๐Ÿ™‚
    je moet er ni veel rekening houden met het tij zalle merlinX
    en de Luc doet da ook ni ๐Ÿ™‚

• Koala

Lid
    21 maart 2015 om 14:52

Alleen als je te diep richting vaargeul gaat voel je de stroming wat trekken maar het water in, naar rechts en je duik is normaal gezien de moeite!
    Waar blijven de Pappies ???

• Luc Dupas

Lid
    21 maart 2015 om 17:52

de snelle schreef:
    wij gaan er dikwijls duiken , heel mooi plaatske ๐Ÿ™‚
    je moet er ni veel rekening houden met het tij zalle merlinX
    en de Luc doet da ook ni ๐Ÿ™‚

Inderdaad… ๐Ÿ˜‰
    Het is overigens ook een van onze favoriete Oosterschelde-duikstekken voor duiken met onze Wet Wheelers, net omdat het een heel toegankelijke duikstek is (geen dijk over moeten sleuren met uw gerief), een heel mooie duikstek ook, en ge kunt er (behalve bij zware W-wind) eigenlijk 24/7 duiken zonder al teveel problemen.

• merlinX

Lid
    22 maart 2015 om 10:08

Luc Dupas schreef:(geen dijk over moeten sleuren met uw gerief)

Sleuren? Ik wandel over de dijk Luc, weliswaar bepakt maar dat maakt deel uit van de conditie oefening, iets wat je niet kan doen bij indoor faciliteiten. Nu dat er ook mensen zijn die minder mobiel zijn of een slechte rug hebben, daarin kan ik je volledig volgen. Dat sommigen beweren als zou zoetersbout als stek minder interessant zijn voor wat je ziet onderwater, dat moet ik weerleggen. Je moet gewoon wat meer tijd nemen om rond te kijken, dus vooral traag vorderen. En dieper duiken dan 8m moet je daar zeker nooit doen, alles erboven is uiterst interessant, maar je moet wel kijken.

• viercuub

Lid
    22 maart 2015 om 11:02

perfekte plaats voor een eventduik luc !!!

• UFo

Lid
    22 maart 2015 om 12:14

merlinX schreef: Ik wandel over de dijk Luc, weliswaar bepakt maar dat maakt deel uit van de conditie oefening,

lol

• Sourceror

Lid
    23 maart 2015 om 15:57

wordt er geen bagger gedumpt op Stavenisse of ben ik mis?

• Luc Dupas

Lid
    23 maart 2015 om 16:25

merlinX schreef:

Sleuren? Ik wandel over de dijk Luc, weliswaar bepakt maar dat maakt deel uit van de conditie oefening, iets wat je niet kan doen bij indoor faciliteiten.

Awel se Xavier, als ik u daar een plezier mee kan doen… bij een volgende GODD plan ik dan een stek met een stevige dijk en gij moogt dan voor de duik het gerief van ons allemaal over de dijk wandelen, en na de duik terug naar de parking… we zijn namelijk allemaal heel erg begaan met uw conditie en we willen u helpen die nog te verbeteren… ๐Ÿ™‚

• Luc Dupas

Lid
    23 maart 2015 om 16:25

merlinX schreef:

Sleuren? Ik wandel over de dijk Luc, weliswaar bepakt maar dat maakt deel uit van de conditie oefening, iets wat je niet kan doen bij indoor faciliteiten.

Awel se Xavier, als ik u daar een plezier mee kan doen… bij een volgende GODD plan ik dan een stek met een stevige dijk en gij moogt dan voor de duik het gerief van ons allemaal over de dijk wandelen, en na de duik terug naar de parking… we zijn namelijk allemaal heel erg begaan met uw conditie en we willen u helpen die nog te verbeteren… ๐Ÿ™‚

• viercuub

Lid
    23 maart 2015 om 17:14

awel hy mag mijn materiaal ook meesleuren!!!!

• Rogeke

Lid
    23 maart 2015 om 17:27

Altijd bereid om te helpen bij conditie,dus mijn materiaal mag alle weken over den dijk gewandeld worden!!

• merlinX

Lid
    23 maart 2015 om 17:28

Er zijn geen duikers meer, snif snif snif

• Rogeke

Lid
    23 maart 2015 om 17:33

Jawel joenge,ben alleen gene wandelaar!! ๐Ÿ™‚

• SVp

Lid
    23 maart 2015 om 19:13

Eindelijk iets waar we het ALLEMAAL over eens zijn : dat dat stappen er teveel aan is. ๐Ÿ™‚

• merlinX

Lid
    23 maart 2015 om 20:48

SVp schreef:
    Eindelijk iets waar we het ALLEMAAL over eens zijn : dat dat stappen er teveel aan is. ๐Ÿ™‚

Dijkje slopen dan maar? De zeeuwen zullen u eeuwig dankbaar zijn, de factuurkes zullen wel volgen achteraf ๐Ÿ˜‰

• merlinX

Lid
    23 maart 2015 om 21:31

Dit is pas wandelen sie, zie http://www.duikeninbeeld.tv/nieuws/bericht/wk-waardig-polredijk-85/. En als toemaatje: preekhil/de val (500m) en oh ja juist, ik vergeet nog deze: schelphoek (500m) en kulkenol (1300m) … iemand soms een handig overzichtje met alle wandelafstanden? dit voor de fanatici ;-))

• Rogeke

Lid
    23 maart 2015 om 22:07

Dat die fanatici dan in een wandelclub goan he seg!! ๐Ÿ˜‰

• merlinX

Lid
    23 maart 2015 om 22:11

princen schreef:

Mjaaa maar die laten alleen een rugzakske toe voor op uw rugske hรฉ, anders denken ze dat ge een voorraadje sterke drank meezeult, en dat duikpak en die kap dan denken ze steevast aan een andere activiteit, laat uw fantasie maar de loop ๐Ÿ˜‰

• merlinX

Lid
    23 maart 2015 om 22:29

En om het subtopic af te sluiten, last but not least: voor de die hards fans: eventjes bepakt in vol ornaat en in goed tempo alle trapjes op en af aan het koepeltje: de kilootjes vliegen er zo af. Wel efkes uwe tikker in de gaten houden, serieuze kans om in overdrive te gaan. Wel niet voor ongetrainden. De silly die hards doen het dan ook nog in droogpak met volledig winterpak en dit in hartje zomer! Voor deze laatste categorie is een waadpartij aan de blokken te gorishoek ook een goede fitness: zweten gegarandeerd …

• pappies diving team

Lid
    23 maart 2015 om 23:05

haai luc,
    de pappie’s zullen er zeker bij zijn
    we weten alleen nog nie wat we gaan eten
    zijn er suggestie’s
    laat het maar weten

freddy

• Rogeke

Lid
    23 maart 2015 om 23:49

merlinX schreef:
    En om het subtopic af te sluiten, last but not least: voor de die hards fans: eventjes bepakt in vol ornaat en in goed tempo alle trapjes op en af aan het koepeltje: de kilootjes vliegen er zo af. Wel efkes uwe tikker in de gaten houden, serieuze kans om in overdrive te gaan. Wel niet voor ongetrainden. De silly die hards doen het dan ook nog in droogpak met volledig winterpak en dit in hartje zomer! Voor deze laatste categorie is een waadpartij aan de blokken te gorishoek ook een goede fitness: zweten gegarandeerd …

En da godde dan allemaal doen veur dagge gaat duiken…succes!Ik heb ene keer gepakt den dijk oep en af,direct het water in zonder te recupereren!! Gevolg..hyperventileren onder water.Was geen fijne ervaring want ge zou zotte dinges doen oep die moment zenne!! Dus ik laat de fitness voor wat het is just veur den duik en als ik ne zot vindt die mij gerief alle weken tot in het water sleurt en nadien tot aan mijne auto zal ik neig content zen!!En hoe was het oek wer,geen inspanningen voor en na den duik!!En aan mijn conditie zal ik wel werken als ik nie ga duiken.

• Luc Dupas

Lid
    24 maart 2015 om 00:17

pappies diving team schreef:
    we weten alleen nog nie wat we gaan eten
    zijn er suggestie’s
    laat het maar weten

Alles wat jullie klaarmaken is om duim en vingers van af te likken… wij doen daar echt niet moeilijk over hoor… :-p

• bubbling

Lid
    24 maart 2015 om 11:39

Sourceror schreef:
    wordt er geen bagger gedumpt op Stavenisse of ben ik mis?

bij stavenisse wordt niets gedumpt. dat was eerst wel de bedoeling ter hoogte van quaak, irenehoeve. maar dat was weer ingetrokken. ze hebben alleen slib dat uit de haven van st-annaland gedumpt ter hoogte van blinde dam, goudzwaardweg. dat is inmiddels afgerond.

• robbyrey

Lid
    30 maart 2015 om 22:28

Luc,

Als de pappies er zijn, kan ik ook moeilijk achterblijven hรฉ…
    Dus ja, ik ben er ook nog s bij, en breng nog een knappe buddy mee.

Grtz,
    Robby

• pappies diving team

Lid
    30 maart 2015 om 22:51

haai,
    speciaal voor de robby bakken we spek met eieren
    freddy

• Luc Dupas

Lid
    30 maart 2015 om 23:00

robbyrey schreef:

En hoe heet zij ? :-p

• SVp

Lid
    30 maart 2015 om 23:31

Luc Dupas schreef:
    Alles wat jullie klaarmaken is om duim en vingers van af te likken

Duim enkelvoud ?
    Eet gij maar met รฉรฉn hand van de pappies-gerechten ?
    NI goe bezig hรฉ maat !

• SVp

Lid
    30 maart 2015 om 23:33

Sourceror schreef:
    wordt er geen bagger gedumpt op Stavenisse

Nee, er is mร ร nden geleden al beslist om dat in zoekertjes.duiken.be te doen.
    Het was alleen nog even wachten op het topic “toekomstige duiker ??” om er aan te beginnen.

• Luc Dupas

Lid
    31 maart 2015 om 01:10

SVp schreef:

Luc Dupas schreef:
    Alles wat jullie klaarmaken is om duim en vingers van af te likken

Duim enkelvoud ?
    Eet gij maar met รฉรฉn hand van de pappies-gerechten ?
    NI goe bezig hรฉ maat !

Ik moet op mijn lijn letten he SVp… :-p

• robbyrey

Lid
    31 maart 2015 om 21:50

Luc Dupas schreef:

robbyrey schreef:

En hoe heet zij ? :-p

Luc, SSSHHHHTTTT !!!

Ze is al op GODDs aanwezig geweest, zal ze wel kennen.
    Wat wil je Luc, als het zicht onderwater nie goe is, is het toch aangenaam om boven water een mooi uitzicht te hebben hรฉ!
    ‘k Apprecieer de Pappies wel, en kom goe met hen overeen, maar allรฉ… Ge weet wel รฉ ๐Ÿ˜‰

• Baksteen

Lid
    31 maart 2015 om 23:19

SVp schreef:

Sourceror schreef:

Het was alleen nog even wachten op het topic “toekomstige duiker ??” om er aan te beginnen.

lol

• robbyrey

Lid
    4 april 2015 om 11:30

Nog een vraagske :

Is daar in de omgeving mogelijkheid tot vullen?
    PS door familiale omstandigheden komt m’n buddy niet mee, zal het moeten stellen met de gekende tronies om op te kijken… lol

Grtz
    Robby

• Luc Dupas

Lid
    4 april 2015 om 16:41

Het vulstation aan restaurant De Zeester (Gorishoek) is daar bij wijze van spreken “net om de hoek” Robby.

• robbyrey

Lid
    4 april 2015 om 21:56

OK, Thx Luc.
    Tt morgen!

Grtz,
    Robby

• SVp

Lid
    6 april 2015 om 00:38

princen schreef:

Mijn gedacht !
    Wandelclub De Pappies bijvoorbeeld … ๐Ÿ™‚

• Peter

Lid
    6 april 2015 om 08:50

SVp schreef:

Sourceror schreef:

๐Ÿ™‚

• merlinX

Lid
    6 april 2015 om 11:04

Laat me raden … na de vasten zijn de kilootjes er al weer vlotjes bij gekomen

• Rogeke

Lid
    6 april 2015 om 15:27

De pappie’s hebben mijne honger en zelfs dorst gestild moar ben wel wa oep mijnen honger blijven zitten wa betreft die knappe buddy da iemand ging meebrengen…..he,Robby!! ๐Ÿ˜‰

• robbyrey

Lid
    7 april 2015 om 19:15

Don’t shoot the Messenger…
    Geloof me, had zelf ook graag gezelschap gehad tijdens de -lange- autorit ๐Ÿ˜‰

Grtz,
    Robby.

• Rogeke

Lid
    7 april 2015 om 19:44

Alรฉ dan,omdat ik zonen brave zen zal ik het a vergeven!! Moar ik doen da moar ene keer he!! De volgende keer wil ik die schoonheid in levende lijve zien!! ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜‰

Greetz,

Knap Rogeke

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu