Duikforum Duikforum Wie ben ik ? It is I

• It is I

Eragon reageerde 5 years, 11 maanden geleden 8 Leden · 11 Berichten
  • Eragon

Lid
    26 november 2014 om 15:40

Goede namiddag,

Ik ben Gaby en heb me juist geregistreerd op dit forum. Ik heb lang meegelezen zonder te registreren maar vond het nu wel tijd worden om eens deftig mee te doen.

Ik ben getrouwd en heb 3 kinderen

Ik heb vorig jaar mijn OW gehaald in België en ben in november 2013 beginnen duiken met mijn man (die reeds langer duiker is). Intussen heb ik een kleine 120 duiken gelogd en loop stage om ergens volgend jaar DM te worden (staat geen tijdslimiet op, als ik er mij klaar voor voel dus). Ik duik zowel in het buitenland als in België en Nederland en maak in België deel uit van een duikclub.

Ik hoop veel te leren van deze websiteen wie weet sympathieke mensen met dezelfde hobby leren kennen (altans één van mijn hobby’s die wel het meeste van mijn tijd in beslag neemt).

Groetjes,

Gaby

• Peter

Lid
    26 november 2014 om 16:09

Welkom Gaby !

Goed bezig, meer dan 100 duiken op een jaar, en dat met een uitgebreid gezin !
    Informatie kan je hier zeker veel krijgen en ook zelf vinden…zie de “zoek” knop bovenaan (bijvoorbeeld) het overzicht van de nieuwe berichten !
    De kwinkslag of commentaar moet je er soms bijnemen, maar hé : daarvoor is het een forum. Veel plezier dus !

• Eragon

Lid
    26 november 2014 om 16:29

Bedankt Peter.

Mijn kinderen zijn het huis uit, dus is iets gemakkelijker voor ons om geregeld te duiken.
    Ik ga vanavond zeker verder zoeken op het forum

• SVp

Lid
    26 november 2014 om 18:22

U weze welgekomen ! 🙂

• Mike

Lid
    28 november 2014 om 11:58

Wat dacht je van een 4e kleine??? 🙂 🙂

Grapje…

welkom op dit forum, waarin, zoals je al kunt lezen, niet altijd alles serieus moet genomen worden!

• viercuub

Lid
    28 november 2014 om 14:45

hoy GABY!! welkom op dit forum langs deze nog vele mooie duike toegewenst van een ouwe duikrat grtjs jean

• Willij

Lid
    28 november 2014 om 21:39

Dag Gaby.

Ook welkom op dit forum.
    Je kan nu vergelijken wel forum het leukst is.

• SVp

Lid
    29 november 2014 om 01:50

Willij schreef:

Ik hoop ZOOO hard dat je het over de keuze tussen het Libelle forum en dit forum hebt, en niet over het onmogelijk te pruimen DF.nl …

• Luc Dupas

Lid
    29 november 2014 om 01:57
  • scubapat

Lid
    29 november 2014 om 08:39

SVp schreef:

Willij schreef:

Ik hoop ZOOO hard dat je het over de keuze tussen het Libelle forum en dit forum hebt, en niet over het onmogelijk te pruimen DF.nl …

Dat forum kan daar niks aan doen hoor, het zijn die enellers die nie te pruimen zijn 🙂

• Eragon

Lid
    1 december 2014 om 17:22

Bedoeling is niet te vergelijken hoor maar zoveel als mogelijk mee te pikken qua duiken en zo te zien ben ik niet de enige die daarover denkt 😉

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu