Duikforum Duikforum Federaties Duikongeval?

• Duikongeval?

Dedjutoch reageerde 5 jaren, 10 maanden geleden 7 Leden · 9 Berichten
  • weethetnie

Lid
    18 juli 2014 om 12:10

Iemand iets vernomen van de omstandigheden waarin de voorzitter van de duikclub uit Tienen is verongelukt?

• Luc Dupas

Lid
    18 juli 2014 om 12:30

OEPS! Welke duikclub/school Willy? DDT, Armada, Moby Dick, Xplore Diving?

• weethetnie

Lid
    18 juli 2014 om 13:58

moby dick

• beulke

Lid
    18 juli 2014 om 18:09

voor de familie en vrienden: mijn deelneming.

voor zelfverklaarde analisten en voor zover ik gelezen heb in de pers: onwel geworden tijdens duik op baron gautsh. op en meter of 20-30. vermoedelijk hartaanval.

• beester

Lid
    18 juli 2014 om 18:27

Veel sterkte voor de familie en vrienden.

Dit jaar voor de eerste keer op de Baron Gautsch gedoken en toch een impressionant wrak… niet te diep (40m-28m), maar wel af en toe serieus stroming.

• Pressure Freak

Lid
    18 juli 2014 om 18:42

beester schreef:
    Veel sterkte voor de familie en vrienden.

Dit jaar voor de eerste keer op de Baron Gautsch gedoken en toch een impressionant wrak… niet te diep (40m-28m), maar wel af en toe serieus stroming.

Ik had ook wel wat stroming op de Gautsch maar ik had eveneens de indruk dat rekening houden met getijden daar niet in de mode is. Veel getij is er niet in de Adriatische maar kan me inbeelden dat no matter waar de kentering toch steeds het kalmste is. Of zie ik dat verkeerd?

• merlinX

Lid
    19 juli 2014 om 09:00

Innige deelneming aan familie, vrienden en kennissen. Sterkte aan allen.

Een google “vertaald” artikel vanuit
    http://www.glasistre.hr/vijesti/crna_kronika/belgijski-ronilac-smrtno-stradao-kod-rovinja-459881

Not far from Rovinj during diving tours was killed Belgian diver, what we learn from David RADAS from service Public Relations of the Ministry of Sea, Transport and Infrastructure.

Coordination Centre Search and Rescue (MRCC Rijeka) received today at 12:10 pm via coastal radio station Rijeka call from the master of a specialized transport divers who reported that the ship’s deck with divers who are trying to revive.

Following the received message Headquarters ordered the commander of the diving vessel to the injured immediately transported to Rovinj, which are notified competent Harbour Master Pula, Rovinj and Branch, and is called the Headquarters Emergency assistance to the unloading position, where they soon arrived.

Employees of Pula and Rovinj Harbour Master branch office at 13:30 reported that the diver HF (born 1948th year), a Belgian citizen, after intensive attempts employees ambulance to reanimate him, sadly passed away.

From the commander of diving vessels which devastated Belgian translated to shore diving is exempt and technical equipment, as well as official documents and statements were taken commander and crew members who said that the diver died today about 12 hours while diving at the wreck of the sunken ship “Baron Gautsch “about 15 nautical miles southwest of Rovinj, at a depth of 29 meters, from the now unknown reasons.

Organization dive led diving club in Umag, which is found to operate with all the necessary and proper documentation and overt actions on the causes of this tragic accident are still ongoing. (GI)

• merlinX

Lid
    19 juli 2014 om 09:35
  • Dedjutoch

Lid
    21 juli 2014 om 08:59

Mijn deelneming aan familie, vrienden en kennissen.
    R.I.P. Freddy, de herinneringen aan de duikuitstappen die we samen deden zullen blijven…

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu