Duikforum Duikforum GODD Steengroeven-GODD van zondag 03/08/2014

• Steengroeven-GODD van zondag 03/08/2014

mosdiertje2 reageerde 6 years, 2 maanden geleden 7 Leden · 14 Berichten
  • Luc Dupas

Lid
    14 juli 2014 om 03:57

De juni-GODD is net achter de rug, we zijn al midden juli… augustus is al in zicht… tijd dus voor onze jaarlijkse steengroeven-GODD… zondag 3 augustus, noteer het al maar in je agenda!

Genieten bovenwater en onderwater… onderwater van het hopelijk weer goeie zicht in Sprimont en dan nadien naar de leuke steuren enz. in La Gombe gaan kijken, enz…
    En bovenwater… ach ja, we zijn ook maar mensen en we geven het grif toe, de duiken zijn uiteindelijk maar een excuus om gezellig samen te zijn, met als extraatje ’s avonds de benen onder tafel te steken in Sprimont voor een overheerlijk smikkel-smakkel GODD-etentje…

Op zondag 03/08 zitten we dus opnieuw in steengroeven in het mooie stukje Belgie ten Zuiden van Luik: eerste duik ’s morgens in Sprimont (om 9u30 ter plekke, en na de duik gelijk met de menukaart in de hand likkebaardend al de bestelling doorgeven voor ’s avonds) en dan in de vroege namiddag een duik in La Gombe, om dan af te sluiten met een overheerlijke smikkel-smekkel-smak apres-GODD in het restaurantje van Sprimont… mmmm…

Laat de aanmeldingen maar binnenstromen: http://www.godd.be/

• pappies diving team

Lid
    14 juli 2014 om 21:01

luc,
    de pappie’s zullen aanwezig zijn , en met pijn in het hart , ZONDER ETEN,maar dienen biefstuk in sprimont gaat alles goed maken , duiken met een happy-end , we zitten precies in thailand

freddy

• SVp

Lid
    15 juli 2014 om 03:02

pappies diving team schreef:
    de pappie’s zullen aanwezig zijn , en met pijn in het hart , ZONDER ETEN

Mooi, dan zal er op 4 oktober vast veel goed gemaakt worden !
    Omdat ik de dag erna naar Egypte vlieg, zal ik de kantveiligheid komen doen. 🙂

• pappies diving team

Lid
    15 juli 2014 om 21:18

en wa zou den svp graag eten
    freddy

• Anoniem

23 juli 2014 om 18:21

Kristel en ik gaan er ook bij zijn Luc.
    En voor mij dan enkel de duik in La Gombe, als er al sterke spierbundels bij zijn die mij willen helpen met op en af de trap te geraken 😉

Groetjes, Steve

• Luc Dupas

Lid
    31 juli 2014 om 10:24

up… we zitten al aan meer dan 30 aanmeldingen… 😉

• SVp

Lid
    31 juli 2014 om 11:16

pappies diving team schreef:
    en wa zou den svp graag eten
    freddy

Zeg Freddy, voor de duidelijkheid, da woar een graptjen wi !
    Als ik de dag voor een reis het huis uitga, dan is vierendelen, overgoten worden met naft en opbranden tot en met het bot, mijn enige vooruitzicht.

• Peter

Lid
    31 juli 2014 om 15:18

Awel Luc, we gingen er deze keer bijzijn, maar…zoals je weet hebben we eerder deze week een aankoop gedaan in Zeeland en dit weekend gaan we tekenen en zullen we uiteraard daar in het water te vinden zijn (zoals nog vaak in de toekomst 🙂 )

• pappies diving team

Lid
    31 juli 2014 om 16:34

ja,luc
    de pappie’s zijn wel met acht denk ik

wat een steaksken toch kan doen hé

freddy

• Luc Dupas

Lid
    31 juli 2014 om 17:33

D’er moet wel eerst worden gedoken he Freddy… die pave sur pierre wordt alleen maar geserveerd aan wie nog nat is achter de oren… ;-p

• merlinX

Lid
    31 juli 2014 om 18:25

Luc Dupas schreef:

D’er moet wel eerst worden gedoken he Freddy… die pave sur pierre wordt alleen maar geserveerd aan wie nog nat is achter de oren… ;-p

Gewoon een fleske water over uwe kop gieten en ge kunt uw voetjes onder tafel schuiven, duiken? was da?

• Luc Dupas

Lid
    1 augustus 2014 om 10:18

Ter info (bedankt voor de melding Ron!)… volgens http://clas.be/ is momenteel het vulstation in La Gombe buiten dienst, dus wie voor de 2de duik een fles dient te vullen moet dat in Sprimont doen.

• Anoniem

3 augustus 2014 om 21:48

Was weer een fijne dag! Bedankt voor de organisatie Luc.
    En ook dank aan de Pappies voor de lekkere hotdogs!

• mosdiertje2

Lid
    4 augustus 2014 om 09:30

Ook van mij een dank aan de Luc en vrienden voor alles ( de duiken,de hot-dog en PAVEEEEEE) gr

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu