Duikforum Duikforum Wie ben ik ? Een nieuwe duikclub.

• Een nieuwe duikclub.

DIVEJUNK reageerde 7 years, 8 maanden geleden 8 Leden · 9 Berichten
  • The Dive Friends

Lid
    27 februari 2013 om 09:39

Hallo iedereen,

langs deze weg willen wij jullie op de hoogte brengen dat er sinds januari 2013 een nieuwe duikclub, The Dive Friends, is opgericht.
    Elke donderdag trainen wij van 20.45 tot 22.00 uur in het nieuwe zwembad Nekkerpool te Mechelen en regelmatig maken wij duiken in België of Nederland.
    Alle federaties welkom.

Voor meer informatie kan u terecht op onze website: http://www.thedivefriends.be

Bubbels 😉

• Trico Traco

Lid
    27 februari 2013 om 10:01

Proficiat met jullie duikclub.
    Dat is hier niet alleen een mededeling maar ook een verkapte reclame, mijn gedacht.

• PV

Lid
    28 februari 2013 om 14:19

Goh ja waarom geen reklame maken voor een nieuwe club al begin ik mij af te vragen of we binnenkort niet in file gaan staan aan de Nekker met al die verschillende clubs die daar trainen 🙂
    In ieder geval succes.

• Dedjutoch

Lid
    28 februari 2013 om 19:33

PV schreef:
    Goh ja waarom geen reklame maken voor een nieuwe club al begin ik mij af te vragen of we binnenkort niet in file gaan staan aan de Nekker met al die verschillende clubs die daar trainen 🙂
    In ieder geval succes.

Ergens een diep zwembad zoeken? Dan moet ge tenminste niet in de file staan aan de Nekker? Misschien wel aan da zwembad, maar da’s dan tenminste weer wat anders?

• Steven

Lid
    28 februari 2013 om 22:09

Trico Traco schreef:
    Proficiat met jullie duikclub.
    Dat is hier niet alleen een mededeling maar ook een verkapte reclame, mijn gedacht.

Hey TT,

Op de homepage van hun site staat dat het een vzw is, dus waarom niet?

Grtz,

S.

• Trico Traco

Lid
    1 maart 2013 om 09:17

Onafhankelijk van die club die ik hier niets, maar dan ook niets wil aanwrijven.
    Heb zo mijn eigen idee over sommige VZW die dat misbruiken om kassa,kassa voor bepaalde personen te maken en geen belastingen te betalen.

• diver09

Lid
    1 maart 2013 om 18:55

Dan kent ge die bende niet goed TT , het zijn allemaal toffe gasten die ik een paar keer aan de waterkant ben tegengekomen , en het puur voor de fun doen , en het zeker niet als bijverdienste bezien.

Als je met een duikclub uit de kosten komt in Belgie zal het al goed zijn .
    Huur zwembad ,vullingen,materiaal ,onderhoud,opleiding materiaal ,etc…

Alvast succes mannen en tot aan de waterkant deze zomer !
    Ge moogt gerust zijn dat we nog eens samen duiken ergens in zeeland .

• lou

Lid
    2 maart 2013 om 23:33

je kan mischien eens gaan praten met alfacam in lint, die hebben daar een reuze bad ik denk iets van 4 of 5 meter diep , er staat ook een platform in.

• DIVEJUNK

Lid
    3 maart 2013 om 08:44

Trico Traco schreef:
    Onafhankelijk van die club die ik hier niets, maar dan ook niets wil aanwrijven.
    Heb zo mijn eigen idee over sommige VZW die dat misbruiken om kassa,kassa voor bepaalde personen te maken en geen belastingen te betalen.

Wat betreft aansprakelijkheid en verzekering kun je eigenlijk wel best een vzw opstarten,
    ik denk niet dat je trouwens zo rijk gaat worden van een duikclub dat je het Russisch staatsburgerschap zal moeten aanvragen .

Veel Succes

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu