Duikforum Duikforum Snorkelen snorkelen met walvishaaien

• snorkelen met walvishaaien

H@rvey reageerde 7 years, 8 maanden geleden 4 Leden · 4 Berichten
  • roger

Lid
    7 januari 2013 om 18:13

tip uit het forum: http://www.holboxisland.com/

• Kefke

Lid
    7 januari 2013 om 20:12

Mijn vrouw heeft in Belize in het natuurgebied Gladden Spit ooit eens 2 walvishaaien gezien tijdens het snorkelen. In april/mei/juni komen die beesten de eitjes van de snappers eten.
    Ben er nog altijd jaloers op.

• Pavamo

Lid
    29 januari 2013 om 11:15

Voor wie tijd genoeg heeft om er te geraken, snorkelen met walvishaaien is volop mogelijk in Cenderawasih Bay ( ongeveer halverwege tussen Manokwari & Biak – Raja Ampat )
    De beesten voelen zich daar aangetrokken tot de netten van de locale vissers en kunnen daar al snorkelend perfect van dichtbij bekeken worden ( en ik bedoel dan wel degelijk van héél dichtbij … )

• H@rvey

Lid
    29 januari 2013 om 12:21

Pavamo schreef:
    Voor wie tijd genoeg heeft om er te geraken, snorkelen met walvishaaien is volop mogelijk in Cenderawasih Bay ( ongeveer halverwege tussen Manokwari & Biak – Raja Ampat )
    De beesten voelen zich daar aangetrokken tot de netten van de locale vissers en kunnen daar al snorkelend perfect van dichtbij bekeken worden ( en ik bedoel dan wel degelijk van héél dichtbij … )

Binnenkort vertrek ik naar Raja Ampat maar niet naar Cenderawasih Bay, de walvishaaien trip in Cenderawasih Bay is gepland voor 2014. Ik kijk er al naar uit 🙂

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu