Duikforum Duikforum Snorkelen Gran Canaria

• Gran Canaria

DivingPinguin reageerde 7 years, 9 maanden geleden 3 Leden · 3 Berichten
  • roger

Lid
    6 januari 2013 om 21:25

Wie kan mij (driingend) vertellen of en waar er op Gran Canaria goed kan worden gesnorkeld ?
    Of een ander eiland van de Canarische ?

• km

Lid
    7 januari 2013 om 07:53

zijn er vorig jaat gaan duiken, was wel ok. Gran Canaria lijkt me evenwel geen snorkelsbestemming. je zit alvast in de Atlantische oceaan waar het water woeliger is en met meer stroming. Het is niet zoals in Egypte waar je je hoofd ondersteekt en vanalles ziet. dat is hier niet het geval. ls je dan toch zou willen snorkelen zou ik een baai uitkiezen zoals de baai van Mogan. Ik betwijfel evenwel of je iets gaat zien van mooie fauna en flora

• DivingPinguin

Lid
    7 januari 2013 om 11:06

Roger, ik was in November op Gran Canaria en ik heb er in Arinaga gedoken en gesnorkeld. De duiken waren ok, maar minder goed in vergelijking met de Rode Zee. Ik vond duiken daar vergelijkbaar met duiken in de Middellandse Zee. Ik ben daar ook veel gaan snorkelen en ik heb dan minstens evenveel gezien als tijdens het duiken. Je moet wel in het reservaat van Arinage gaan snorkelen. In het zuiden is er niet veel te zien (behalve toeristen). Waar ik ging duiken en snorkelen was het 2-15 m diep

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu