Duikforum Duikforum Wie ben ik ? Schoonste duikende boerin

• Schoonste duikende boerin

Trico Traco reageerde 7 years, 9 maanden geleden 15 Leden · 81 Berichten
  • schoonste duikende boerin

Lid
    17 november 2012 om 21:23

Hallo iedereen,mag ik me even voorstellen,ik ben Marinka Vercoutere,reeds een twaalf jaar actief als duikster en aangesloten bij Atlantic Diving Club uit Oudenaarde.Omdat ik van
    het oubollige imago van onze landbouwers en landbouwsters afwil en wil bewijzen dat deze
    beroepsklasse tot meer in staat is dan hetgeen aan bod komt in de media (altijd de boerin met de rood met witte sjaal en de boer op een aftandse tractor met giertank) heb ik me
    ingeschreven voor de verkiezing van Schoonste boerin van Vlaanderen.Samen met acht andere
    dames ben ik geselecteerd,en bij deze hoop ik samen met hen het imago van onze sector te
    kunnen verbeteren!Aangezien ik regelmatig meelees hier op het forum en als boerin met een hart voor duiken,hoop ik hier een beetje promotie te maken voor dit iniatief.Meer inlichtingen en details via de facebookpagina:Marinka Vercoutere voor schoonste boerin van vlaanderen.Alvast bedankt en misschien tot eens aan de waterkant

• Stropken

Lid
    17 november 2012 om 22:14

Enne ben je te “bezichtigen” in jullie clubhuis….aan het Donkmeer dacht ik???

Lid
    17 november 2012 om 22:22

Nee,Stropken,we hebben geen clubhuis aan de donkvijver,wel een gezellige cafetaria bij het zwembad van Oudenaarde.Ben wel te bezichtigen op facebook en op 12 januari bij jou
    in de buurt,nl Flanders Expo

• Luc Dupas

Lid
    17 november 2012 om 22:23

Te bezichtigen in Olsene Stropken… of via http://www.facebook.com/marinka.vercoutere … waar zelfs met geen woord wordt gerept over duiken of graag duiken…

Lid
    17 november 2012 om 22:35

Klopt helemaal Luc,was tot voor kort niet zo actief op facebook,maar ne mens moet iets over hebben voor de goede zaak he.Ik duik echter in de zomer wel regelmatig in Barges,Dour,Domein muisbroeck,vodelee,la gombe,dreischor,enz.
    P.S : een foto van een vrouw in duikpak is nu ook niet zo flaterend hé

• Luc Dupas

Lid
    17 november 2012 om 22:44

Zet dan maar rap ook iets bij ivm duiken op uw FB Marinka… als ge in de duikwereld reclame wilt maken als duikende boerin en verwijst naar uw FB-pagina, dan kan het geen kwaad daar ook te tonen dat ge duikt he… 😉

• Stropken

Lid
    17 november 2012 om 22:44

Goh…ik heb aan de muur nog een reuzefotoreclame van Scubapro van een dame in een duikpak…..duikpak is wel opengeritst.Carole van Bubble & Dive zegt dat dat een collector’s item is!

Lid
    17 november 2012 om 23:02

Even naar mijn activiteiten op mijn fbprofiel loeren,Luc
    Ook poseren sommige van mijn vrienden in duikpak,heb helaas geen mooie foto van mezelf in wetsuit.Kan je nog meer info kwijt op fb ?
    Groetjes ,Marinka

• Orifice

Lid
    18 november 2012 om 09:40

@ schoonste duikende boerin:

Met deze uitleg kom je er echt niet vanonder hoor, iedereen heeft minstens één al dan niet “flaterende” foto van zichzelf tijdens zijn favoriete activiteit… zolang dat er geen foto opstaat, vrees ik dat je hier achter het net aan het vissen bent, ondanks dat veel succes met uw verkiezing… snel snel uw brevet halen bij paddy en met een beetje geluk hebde tegen maandag een foto… 😉

• Steven

Lid
    18 november 2012 om 11:34

schoonste duikende boerin schreef:
    Klopt helemaal Luc,was tot voor kort niet zo actief op facebook,maar ne mens moet iets over hebben voor de goede zaak he.Ik duik echter in de zomer wel regelmatig in Barges,Dour,Domein muisbroeck,vodelee,la gombe,dreischor,enz.
    P.S : een foto van een vrouw in duikpak is nu ook niet zo flaterend hé

Foto’s van vrouwen in duikpak kunnen héél flatterend zijn. 🙂
    En jongens, niet zo moeilijk doen, hè. Er staan toch foto’s van Centerparcs tussen! 😉

Grtz!

S.

• akwafun

Lid
    18 november 2012 om 12:04

k em anders nog schoonder boerinnekes gevonden en die kunnen we altijd leren duiken !
    🙂

Lid
    18 november 2012 om 12:32

Wil hun dat wel eens voorstellen ,je weet nooit dat ze geinterreseerd zijn .
    Heb ondertussen een foto vanuit Dahab op mijn facebook gezet .gr

• SVp

Lid
    19 november 2012 om 13:51

http://www.nieuwsblad.be/article/detail.aspx?articleid=DMF20121118_00373335
    Ze duikt niet, maar ‘k vind ’t ni erg …. 🙂

Lid
    15 december 2012 om 16:14

Beste duikvrienden,
    Heb aan mijn medekandidate voor de schoonste boerin een duikinitatie te volgen,
    wie kan zich overdag vrijmaken en woont in de streek waregem deinze oudenaarde
    en ziet dit eventueel zitten?
    Waar zijn er naast de koninklijke manta kerstduik nog kerstduiken waar ik en de
    andere dames kunnen op aanwezig zijn ?
    Nog even vermelden dat de verkiezing ondanks de titel niet echt een miss landbouw verkiezing is,waar de schoonste dames met het kroontje gaan lopen,nee het is de verkiezing van de dame die 2 jaar lang de landbouw en de vrouwen actief in de landbouw
    op een positieve manier in de kijker moet proberen te plaatsen.
    Groetjes
    Marinka

• Dedjutoch

Lid
    15 december 2012 om 16:32

Hoe het ook zij: WIJ WILLEN T*TTEN ZIEN! 🙂

Lid
    15 december 2012 om 16:39

@ dedjutoch:altijd welkom op de boerderij,mijn dames hebben er 4 (spenen op hun uier)

• Dedjutoch

Lid
    15 december 2012 om 17:33

@ dedjutoch:altijd welkom op de boerderij,mijn dames hebben er 4 (spenen op hun uier)

Als ik het nie gedacht had…. 😉

• SVp

Lid
    16 december 2012 om 01:00

LOL !
    Goeike Marinka !

Lid
    17 december 2012 om 21:40

@ SVP:dit is nog maar’t begin,ben bezig met me op te warmen!!!
    @ dedjutoch:heb je naam vandaag verschillende keren genoemd,resultaat op m’n facebookpagina!!

Groetjes uit Olsene,
    Marinka

• rrh66

Lid
    18 december 2012 om 11:56

ik zoek schoonste duikende zeemermin die niet bezet is ?

rudi

Lid
    18 december 2012 om 20:43

@ Rudi,vrouwen zijn als toiletten,de properste zijn altijd het eerst bezet!
    @ Iedereen:ik nodig jullie uit op 19/12/12 op het kerkplein van Olsene,Centrumstaat 1
    9870 Olsene,van 12.30 tot 15 u.Duikuitrusting is niet vereist,apres-duikstemming wel!
    Groetjes vanuit Olsene,
    Marinka

• Steven

Lid
    18 december 2012 om 21:10

@ Rudi,vrouwen zijn als toiletten,de properste zijn altijd het eerst bezet!
    @ Iedereen:ik nodig jullie uit op 19/12/12 op het kerkplein van Olsene,Centrumstaat 1
    9870 Olsene,van 12.30 tot 15 u.Duikuitrusting is niet vereist,apres-duikstemming wel!
    Groetjes vanuit Olsene,
    Marinka

Je citaat is fout, Marinka.
    Vrouwen zijn als toiletten. Als ze niet bezet zijn, dan zijn ze bescheten. 😉
    Niet mijn mening, hoor.

Grtz,

S.

Lid
    18 december 2012 om 21:18

@ steven:Ben ook een andere mening toegedaan ,Steven.
    Laat ons vlug van onderwerp veranderen voor het te plastisch word.
    Groetjes vanuit Olsene,
    Marinka

• Dedjutoch

Lid
    18 december 2012 om 22:17

@ SVP:dit is nog maar’t begin,ben bezig met me op te warmen!!!
    @ dedjutoch:heb je naam vandaag verschillende keren genoemd,resultaat op m’n facebookpagina!!
    Groetjes uit Olsene,
    Marinka

Dedjutoch… ich vind hem nie zunne? Mijne naam op uwe Facebookpagina… 😉
    Kzal nog ne keer verder zoeken sè…

Lid
    18 december 2012 om 22:35

@ dedjutoch:’k zowat alles verwenst wat mogelijk was om dat filmke te maken en op facebook te krijgen,vandaar de verwijzing naar uw nickname;staat ook op youtube en
    ben nu aan sukkelen om het op het forum te krijgen

• SVp

Lid
    19 december 2012 om 01:26

aan sukkelen om het op het forum te krijgen

Dat is gemakkelijk hé.
    Hetgeen op de adresbalk van je browser staat bij het bekijken van dat filmke, dat kopieer je beginnend van de http tot (maar niet met) de eerste ampersand &, en plak je hier tussen youtube tags.

Dus [youtube°]http://www.youtube.com/watch?v=…[/youtube°].
    (Wel 2 keer dat ° weghalen !)

Als ik zo [youtube°]http://www.youtube.com/watch?v=AOIi9SjJvgU[/youtube°] zonder de ° ingeef, dan krijg je :

• Dedjutoch

Lid
    19 december 2012 om 08:31

@ dedjutoch:’k zowat alles verwenst wat mogelijk was om dat filmke te maken en op facebook te krijgen,vandaar de verwijzing naar uw nickname;staat ook op youtube en
    ben nu aan sukkelen om het op het forum te krijgen

Miljaar, nu snap ik h’m 😉

• Orifice

Lid
    19 december 2012 om 10:36

Is dit nu de schoonste duikende boerin?
    Had je niets beter kunnen posten dan dat afgrijselijk manneke?

SVp schreef:

aan sukkelen om het op het forum te krijgen

Dat is gemakkelijk hé.
    Hetgeen op de adresbalk van je browser staat bij het bekijken van dat filmke, dat kopieer je beginnend van de http tot (maar niet met) de eerste ampersand &, en plak je hier tussen youtube tags.

Dus [youtube°]http://www.youtube.com/watch?v=…[/youtube°].
    (Wel 2 keer dat ° weghalen !)

Als ik zo [youtube°]http://www.youtube.com/watch?v=AOIi9SjJvgU[/youtube°] zonder de ° ingeef, dan krijg je :

• rrh66

Lid
    19 december 2012 om 11:56

dag boerin ,

kan jij me zeggen wat je gaat kweken in de oosterschelde ?

daarvoor doe je het toch.

misschien kan je eens een foto van jezelf op het forum zetten,

zodat ik me iets kan voorstellen hoe de schoonste duikende boerin eruit ziet.

tenminste als dat niet te indiscreet is.

rudi

• Steven

Lid
    19 december 2012 om 12:01

rrh66 schreef:
    dag boerin ,

kan jij me zeggen wat je gaat kweken in de oosterschelde ?

daarvoor doe je het toch.

misschien kan je eens een foto van jezelf op het forum zetten,

zodat ik me iets kan voorstellen hoe de schoonste duikende boerin eruit ziet.

tenminste als dat niet te indiscreet is.

rudi

http://www.facebook.com/marinka.vercoutere

Lid
    19 december 2012 om 21:11

@rudi: de Oosterschelde is een biotoop met een fragiel evenwicht,waar ik graag eens m’n hoofd onder water steek,ik denk er niet aan dit evenwicht te verstoren door hier iets te k
    weken,wat betreft de foto,zie een dag in het leven van duikende schoonste boerin

• Stropken

Lid
    19 december 2012 om 22:50

Allee seg….de’r bestaan toch zeekoeien en zeepaardjes !!!

Lid
    20 december 2012 om 23:53

@ Stropken,
    In de Oesterschelde zeekoeien ?
    Hoeveel zeepaardjes heb je nodig voor 1 kg en wat schuift da ?
    Laat me maar gewoon boerin zijn op het droge,’t is al moeilijk genoeg.

P.S : roep de forumgebruikers eens op om voor mij te stemmen op fb,er is een reis naar Rhodos te winnen voor mij en diegene die stemt,(wel niet samen hé)

Groetjes uit Olsene,
    Marinka

• Steven

Lid
    21 december 2012 om 00:00

@ Stropken,
    In de Oesterschelde zeekoeien ?

Bwah nee, in de “Oesterschelde” vind je vooral veel oesters. 😉

Lid
    21 december 2012 om 21:09

Waarom denk je dat ik de Oosterschelde de oesterschelde noem ?
    En nee,het was geen tikfout !

Groetjes vanuit Olsene
    Marinka

• Stropken

Lid
    21 december 2012 om 21:25

Hé,Steven….ze kunne nie allemoal zuu schuune schreive alste gei !!!
    Enne moest’k ik eu weten weunen k’zoe ne kie binnengewipt zijn komende van Dentergem van de morgend,Marinka!!!

Lid
    22 december 2012 om 21:22

@ stropken: Altijd welkom,maar let op voor de hond (bijoux is een bouvier of vlaamse koehond,ongeveer de grootte van een kalf en hij heeft de gewoonte eerst te bijten en pas dan toestemming te vragen).Voor mij adres,gewoon op het kerkplein van Olsene vragen naar Hoeve Marinka of waar de schoonste boerin van Olsene woont,in mijn gemeente ben ik bekend,nu de rest van Vlaanderen nog.

Groetjes uit Olsene,
    Marinka

• Stropken

Lid
    22 december 2012 om 21:31

Jaagt ie ook op Turkse Konijnen…..dan breng ik er een mee!

Lid
    22 december 2012 om 21:42

@ stropken: dat van onze hond is geen grap,heb al twee bezoekers naar spoed gebracht met bijtwonden! Als de hond komt ,ga op de grond liggen en roep om hulp!Als er geen hulp komt,blijf op de grond liggen!Onze hond kan niet lezen ,maar hij begrijpt de tekening op het bordje blijkbaar zeer goed !Voor mij en het gezin is hij zeer lief en onderdanig,maar als hij alleen is op de boerderij,is hij de baas !

Groetjes uit Olsene
    Marinka

• SVp

Lid
    23 december 2012 om 00:43

heb al twee bezoekers naar spoed gebracht met bijtwonden! Als de hond komt ,ga op de grond liggen en roep om hulp!Als er geen hulp komt,blijf op de grond liggen!
    […]
    Groetjes uit Olsene

Oké mannen : Olsene, NOT the place to be.

Lid
    23 december 2012 om 11:08

@ svp:Olsene (Groot Zulte ) is best wel oke,bij het betreden van onze hoeve is enige voorzichtigheid geboden,maar er wordt in Olsene ook regelmatig ingebroken (waar niet) en
    met onze hond blijken we over een sterke afradende factor te beschikken ! Ieder voordeel heeft echter ook z’n nadeel.

Groetjes vanuit Olsene,
    Marinka

• Steven

Lid
    23 december 2012 om 12:36

@ stropken: dat van onze hond is geen grap,heb al twee bezoekers naar spoed gebracht met bijtwonden! Als de hond komt ,ga op de grond liggen en roep om hulp!Als er geen hulp komt,blijf op de grond liggen!Onze hond kan niet lezen ,maar hij begrijpt de tekening op het bordje blijkbaar zeer goed !Voor mij en het gezin is hij zeer lief en onderdanig,maar als hij alleen is op de boerderij,is hij de baas !

Groetjes uit Olsene
    Marinka

Pardon?? Ik heb al een paar keer een hond afgericht. Honden mogen/moeten hun baasje verdedigen, maar bezoekers bijten als hij alleen thuis is?? Als die hond onschuldige bezoekers zodanig verwondt, dat ze naar de spoedafdeling moeten, dan is het gedaan met het hondje, zunne, hoe lief hij dan ook mag zijn… Stel je eens voor dat hij spelende kinderen te lijf gaat…

• Stropken

Lid
    23 december 2012 om 13:30

Jaaaa seg….hoe onschuldig zijn die “bezoekers” als er niemand thuis is???Ik heb een labrador (35 kg),héél lief voor familie en vrienden en zeker voor ons kleinkinderen:zelfs de ouders mogen hun hand niet uitsteken om de gasten te straffen want onze Max stelt zich.
    Maar wee,wie dan ook die ongevraagd (en hij alleen zit)het huis of de hof of de wagen wil binnendringen.Als je weet dat hij op zijn gemak een mergpijp doormidden bijt!!!
    In Brussel of Antwerpen moet ik niet persé mijn wagen op slot doen…..groot voordeel dat ik ook heb:de Labrador is zwart en mijn zetels zijn ook in het zwart zodat ge hem niet ziet zitten.

• Steven

Lid
    23 december 2012 om 13:54

Stropken schreef:
    Jaaaa seg….hoe onschuldig zijn die “bezoekers” als er niemand thuis is???

Vermits Marinka de term ‘bezoekers’ gebruikt en hen zelf naar de spoedafdeling brengt, ga ik ervan uit dat ze geen kwaad in de zin hadden, Stropken.

Lid
    23 december 2012 om 14:02

@ Steven: Ik begrijp je standpunt Steven,maar onze hoeve is gelegen in het middle of nowhwere(’t hol van Pluto),kinderen zijn er niet echt in de omgeving,behalve ons eigen kinderen,waar hij trouwens zoals stropken zegt eerder ze zal beschermen dan pijn doen,onze hoeve is volledig afgesloten met hekwerk en onze woning heeft een voordeur met deurbel,aan de poort hangt een bord met een waarschuwing:Niet betreden,gevaarlijke hond !
    Voor we onze hond hadden ben ik ooit eens verrast geweest in de stal,nu voel ik me veel veiliger!Onze hond is hiervoor ook nooit opgeleid geweest,is gewoon baas op de hoeve als we er niet zijn,maar als we er niet zijn moet er ook niemand naar de stallen of de schuur
    gaan hé.

Groetjes uit Olsene,
    Marinka

• Stropken

Lid
    23 december 2012 om 14:07

Marinka schrijft wel:als de hond alleen is op de boerderij !

• Steven

Lid
    23 december 2012 om 15:09

Stropken schreef:

Wel, misschien kan Marinka het dan even verduidelijken…
    Ga jij iemand die met slechte bedoelingen komt zelf naar de spoed brengen? Ik zou politie en eventueel ambulance laten komen…
    En als de hond alleen thuis was, hoe kan Marinka die bezoekers dan naar de spoed brengen??
    Haar boerderij ligt ‘in the middle of nowhere’. Hoe kon ze dan weten dat er iemand gewond was op haar boerderij, als ze er zelf niet was? Kleine verwarring misschien, maar als ik het goed begrijp was Marinka toen dit gebeurde wél thuis.
    Ik kan me vergissen, hè.
    Laat maar horen, Marinka.

Grtz,

S.

• robbyrey

Lid
    23 december 2012 om 15:16

@ Steven : wss belastingsontvangers…
    Dacht te hebben gelezen dat er een grote bel hangt, dus als ik ergens wil gaan waar zo’n bordje met een lief hondje erop, hangt : eerst ff aanbellen…

Grtz,
    Robby.

• Stropken

Lid
    23 december 2012 om 15:44

Steven schreef:

Stropken schreef:

Wel, misschien kan Marinka het dan even verduidelijken…
    Ga jij iemand die met slechte bedoelingen komt zelf naar de spoed brengen? Ik zou politie en eventueel ambulance laten komen…
    En als de hond alleen thuis was, hoe kan Marinka die bezoekers dan naar de spoed brengen??
    Haar boerderij ligt ‘in the middle of nowhere’. Hoe kon ze dan weten dat er iemand gewond was op haar boerderij, als ze er zelf niet was? Kleine verwarring misschien, maar als ik het goed begrijp was Marinka toen dit gebeurde wél thuis.
    Ik kan me vergissen, hè.
    Laat maar horen, Marinka.

Grtz,

S.

Schuun geschreeve:ge hebt gelijk…..grooooot gelijk !!!!

• Steven

Lid
    23 december 2012 om 16:18

Stropken schreef:

Schuun geschreeve:ge hebt gelijk…..grooooot gelijk !!!!

Ik wil alleen maar zeggen dat het jammer zou zijn als die hond ‘verkeerde’ slachtoffers maakt, Stropken.

Verder maakt het me ook niet uit, zunne.

Grtz,

Even goeie vrienden, zunne, Marinka.

• Stropken

Lid
    23 december 2012 om 16:29

Ik vermoed wel dat het terrein afgesloten is en dat de hond niet vrijelijk rondloopt,dusdanig….

Lid
    23 december 2012 om 17:50

@ steven en stropken: even verduidelijken hé
    Ons woonhuis is gescheiden van de stallingen en de schuur,er is een grote poort op de oprit van de garage,achterdeur van de woning en van de stal en de schuur,waarachter de hond in normale weersomstandigheden zich bevindt en vrij kan rondlopen,deze poort is voorzien van een waarschuwing : let op voor de hond,en voorzien van een grendel.Al onze bezoekers komen normaal aan de voordeur of bellen tenminste aan,waarna ik de poort ga openen.Echter zijn er twee bezoekers (een iemand voor een enquete,een iemand die kan leuren)die zo onvoorzichtig waren de poort te openen!Bij de eerste was ik thuis,onder de douche,bij de tweede kwam ik gelukkig juist terug van de winkel.Ofschoon beide heren geen
    kwade bedoeling hadden vindt ik het ook niet normaal dat ze gewoon langs achter komen!
    Ik heb ze naar spoed gevoerd,de één heeft er 8 en de andere 12 hechtingen aan overgehouden,naast wat schade aan hun kledij.Ik wil ook niet dat mijn hond schade toebrengt aan verkeerde slachtoffers,maar als je als vrouw alleen in uw eigen stal geconfronteerd wordt met een drugsverslaafde onder invloed en op zoek naar geld dan ga
    toch alles een beetje in een ander perspectief gaan zien!Trouwens ik werk ganse dagen met
    dieren en weet dat je altijd moet opletten,als ik moet kiezen tussen m’n hond en m’n dekstier weet ik wat gekozen.

Groetjes uit Olsene,
    Marinka

• Stropken

Lid
    23 december 2012 om 18:02

Enqueteur en leurder….ondertussen zijn ze op verkenning.En de beleefdheid zegt wel als er niemand antwoord:buiten blijven.

Lid
    23 december 2012 om 18:23

@ stropken: da’s ook mijn gedacht!!

• SVp

Lid
    24 december 2012 om 03:02

als ik moet kiezen tussen m’n hond en m’n dekstier weet ik wat gekozen.

Je hoort het vrouwen niet dikwijls zeggen.

• Luc Dupas

Lid
    24 december 2012 om 09:21

Stropken schreef:
    Enne moest’k ik eu weten weunen k’zoe ne kie binnengewipt zijn komende van Dentergem van de morgend,Marinka!!!

Stropken en dat wippen toch… ;-p

Lid
    24 december 2012 om 20:38

PRETTIG KERSTFEEST IEDEREEN,TUSSEN DE VELE HAPJES,DRANKJES EN ANDER LEKKERS,
    MISSCHIEN EVEN DE TIJD NEMEN OM VOOR MIJ TE STEMMEN !!!
    Stemmen kan via http://www.schoonsteboerin.be,dan klikken op publieksprijs,dan klikken op facebookpagina,dan klikken op ‘vind ik leuk ‘ (rechts boven),dan stemmen (op Marinka Vercoutere!!),dan gegevens invullen( je kan een reis naar Rhodos winnen !)
    Alvast bedankt!!

Groetjes uit Olsene,
    Marinka

• SVp

Lid
    25 december 2012 om 01:25

Ik hoop dat je wint.
    Aan je inzet zal het niet liggen !

Lid
    25 december 2012 om 18:42

@svp:Dank je wel voor deze bemoedigende woorden,echter we worden niet beoordeelt op inzet
    vrees ik,waarschijnlijk wel op stemmen en laat ik daar nu een beetje in het nadeel zijn.
    Ik heb echter nog geen moment spijt van m’n deelname,heb veel bijgeleerd,veel nieuwe contacten,en meedoen is belangrijker dan winnen,al is winnen wel plezant natuurlijk !

Groetjes uit Olsene,
    Marinka

Lid
    26 december 2012 om 22:55

Waar blijven die stemmen?

• Marcel

Lid
    26 december 2012 om 23:14

Wat moet ik in Rhodos gaan doen?

• Steven

Lid
    26 december 2012 om 23:41

Marcel schreef:
    Wat moet ik in Rhodos gaan doen?

En vooral: kan je daar duiken? 😉

Lid
    26 december 2012 om 23:45

@marcel,begin eerst met te stemmen,als ik dan win en als je dan ook zou winnen,en je wil dan echt niet naar Rhodos,kan je ze nog altijd weggeven hé!Daarbij,stemmen is volledig gratis en je doet er me een groot plezier mee,’tis de periode van Kerstmis,dan kan een
    mens toch eens een schone daad doen voor een mededuikstet,toch?

Groetjes uit Olsene,
    Marinka

Lid
    28 december 2012 om 20:00

Stemmen kan via http://www.schoonsteboerin.be,dan klikken op publieksprijs,klikken op facebookpagina,klikken op ‘vind ik leuk’ en stemmen op Vercoutere Marinka en daarna
    naar de app gaan .Alvast bedankt!!!

Groetjes uit Olsene,
    Marinka

Lid
    29 december 2012 om 11:58

Beste mededuikers en forumgebruikers,ik vind het tof dat jullie m’n postings lezen,ik zou het nog veel toffer vinden moesten jullie op mijn willen stemmen op http://www.schoonsteboerin.be

Groetjes uit Olsene,
    Marinka

• robbyrey

Lid
    29 december 2012 om 17:51

165 Marinka.
    Schrikt een beetje af door FB die toelating vraagt om een app te downloaden denk ik.

Grtz,
    Robby.

• Webmaster

Beheerder
    29 december 2012 om 18:44

Kijk, ik heb eens een poging ondernomen om te stemmen.
    Ik heb voor te beginnen al 2 volle minuten moeten zoeken op die site naar een knop of link om te kunnen stemmen.
    Uiteindelijk gevonden, maar dan word ik doorverwezen naar facebook waar ik weer een pagina zou moeten liken om te kunnen stemmen.

Tegen dan was mijn goesting al heel lang over en heb ik het maar gelaten voor wat het was.

Als je wil dat mensen stemmen, geef ze dan een link waarop ze direct jouw foto zien met de stemknop eronder. Dan maak je kans dat mensen stemmen op jou.
    Al wat meer moeite is ontzien de mensen zich (ik toch).
    Tegenwoordig krijg je uitnodigingen om voor 1001 dingen te stemmen en de meesten zijn dat terecht moe en beu. Echt !

Maar toch veel succes gewenst 🙂

Lid
    29 december 2012 om 20:31

http://bit.ly/WdGhcW

Groetjes uit Olsene,
    Marinka

• SVp

Lid
    30 december 2012 om 19:10

Sorry, maar ik knap ook zwaar af op Facebook-ommetjes.
    Ik wil daar geen tijd meer voor vrijmaken.

Ik weet dat jij er niet aan kan doen dat de organisatie daar voor kiest, maar je kunt het hun laten weten : een deel van het 30+ers publiek kan je gewoon niet bereiken via Facebook, en hoe ouder, hoe lager het percentage.

Lid
    31 december 2012 om 09:55

@ svp: ik weet wat je bedoelt,tot voor de verkiezing zat ik amper op facebook,nu moet ik het als 37 jarige met weinig fb vrienden opnemen tegen 20 jarigen met meer dan 800 facebookvrienden,inderdaad een keus van de organisator waar ik niet echt happy van word!
    Echter beter èèn echte vriend dan 10 facebookvrienden zeker? Ik ken zeer veel mensen,die zeker op mij willen stemmen,echter de meesten hebben geen computer,smartphone,internet,enz..
    Daarom dat ik het via het duikforum eens probeerde,forumgebruikers hebben wel een computer en internet!
    Ach,de wereld zal wel blijven draaien na de verkiezing ook zeker?
    Ga vanavond eens de fustratie van me af feesten!
    Prettig eindejaar en tot later,

Groetjes vanuit Olsene,
    Marinka

• akwafun

Lid
    31 december 2012 om 10:16

Zo, je hebt je in 2012 kunnen uitleven op het duikforum, k wens je in 2013 veel succes op het surfforum, het kiteforum, het valschermspringvalforum, het benjisprongforum en op nog enkele andere !

Zo kunnen wij het nieuwe jaar terug over belangrijke dingen zeveren zoals Nelos-padi of ollanders in paneel of navigeren in de onderstroom van Ekeren 🙂

Lid
    31 december 2012 om 10:41

@ akwafun: ik wens je een minder verzuurd 2013,blijkbaar was 2012 een jaar om vlug te vergeten voor u.
    Trouwens,die voorgenoemde onderwerpen waar jij over wil zeveren hebben mij (en andere forumgebruikers) ook niet veel bijgebracht.Het is een forum van duikers ,dacht ik.
    Welnu ,ik ben een duikster en doe een oproep aan mededuikers,moet toch kunnen op een forum

Groetjes uit Olsene,
    Marinka

• Luc Dupas

Lid
    31 december 2012 om 10:54

Je maakt je alsmaar populairder Marinka… ;-(((

• Trico Traco

Lid
    31 december 2012 om 11:14

Ik schreef het al in een topic dat blijkbaar verdwenen is…
    Heb echt moeite met mensen die zich hier aanmelden en dan onmiddelijk vragen om voor hun het een of ander te stemmen.
    Als ik destijds op een topic, duikers de mogelijkheid gaf zeer gunstig en zonder winstbejag een kowalski duiklamp aan inkoopprijzen te kopen, dan was de wereld hier te klein.
    Ik werd uitgemaakt voor vuilen duits,onderkruiper van de handelaars,enz…enz.
    En nu wordt door de topicstarsters maar verder gezeverd en wordt kwaad op mensen die haar acties niet zo positief zien.Triestig!
    Waar ik wel bewondering voor heb is deze:
    http://zoekertjes.duiken.be/topicdetail.aspx?id=300998&p=1

• scubapat

Lid
    31 december 2012 om 12:05

@ akwafun: ik wens je een minder verzuurd 2013,blijkbaar was 2012 een jaar om vlug te vergeten voor u.
    Trouwens,die voorgenoemde onderwerpen waar jij over wil zeveren hebben mij (en andere forumgebruikers) ook niet veel bijgebracht.Het is een forum van duikers ,dacht ik.
    Welnu ,ik ben een duikster en doe een oproep aan mededuikers,moet toch kunnen op een forum

Groetjes uit Olsene,
    Marinka

Je mag zeker wat vragen, of een oproep doen hier, geen probleem!

Maar als je drie topics opent die haast ononderbroken bovenaan staan heeft het wel meer weg van stalking…

Dit is een duikforum en geen forum over miss-verkiezingen, duikend of niet…

• Whiteshark

Lid
    31 december 2012 om 12:16

Voilá, ik heb ook gestemt, maar wel op de mooiste…

• Luc Dupas

Lid
    31 december 2012 om 12:33

Ge moest stemmen op de schoonste/properste he… ;-p

• Whiteshark

Lid
    31 december 2012 om 13:50

Luc Dupas schreef:

Awel, dat heb ik gedaan…de keuze was eerst een beetje lastig maar uiteindelijk heb ik gekozen voor degene die voor mij de mooiste was…

Ik mocht toch echt kiezen hé? Anders is ’t geen echte wedstrijd denk ik…

• Steven

Lid
    31 december 2012 om 14:45

Trico Traco schreef:
    Ik schreef het al in een topic dat blijkbaar verdwenen is…
    Heb echt moeite met mensen die zich hier aanmelden en dan onmiddelijk vragen om voor hun het een of ander te stemmen.

En nu wordt door de topicstarsters maar verder gezeverd en wordt kwaad op mensen die haar acties niet zo positief zien.Triestig!
    Waar ik wel bewondering voor heb is deze:
    http://zoekertjes.duiken.be/topicdetail.aspx?id=300998&p=1

Helemaal mee eens, TT!

• Steven

Lid
    31 december 2012 om 14:50

Luc Dupas schreef:

🙂

En da ziet ge ni op ne foto, hè.

😉

• Trico Traco