Duikforum Duikforum Wie ben ik ? Effe voorstellen

• Effe voorstellen

Wout1977 reageerde 8 years, 3 maanden geleden 7 Leden · 8 Berichten
  • Wout1977

Lid
    10 juli 2012 om 01:08

Goeienacht of eerder ochtend …
    Sinds 1993 gebreveteerd destijds als 1* en intussen eigenlijk 2* met een 80tal duiken op z’n actief. Sinds 2005 echter diabeet maar vol goeie moed terug begonnen (weliswaar met de nodige attesten en zelfkennis en zelfdiscipline).

Vanaf september aansluiten bij Hydra te Aalst en zo stilaan doorgroeien naar een 3* en verder zien we wel.

Gezien ik heel onregelmatige uren werk en veel thuis ben tijdens de week zal je me waarschijnlijk nog wel terugvinden in de rubriek “buddy gezocht”.

W

• Hyper III

Lid
    10 juli 2012 om 08:44

weest welgekomen

mvg

• ToGy

Lid
    10 juli 2012 om 08:53

Wout1977 schreef:

Vanaf september aansluiten bij Hydra te Aalst en zo stilaan doorgroeien naar een 3* en verder zien we wel.

Hallo Wout1977, Ik ben aangesloten bij de “concurrent” van Hydra in Aalst, niet onder de NELOS-vlag maar onder de PADI-vlag (voor mij allemaal eender). Zoek ook geregeld een duikbuddy op duikbuddy.be omdat ik ook met onregelmatige uren werk.
    laat maar een seintje indien interesse.

mvg

ToGy

• whaleshark oscar

Lid
    10 juli 2012 om 14:58

welgekomen op dit forum, veel plezier, zowel boven als onder water

Grtz

• Dedjutoch

Lid
    10 juli 2012 om 21:08

Welkom, lotgenoot ๐Ÿ˜‰

• Frankyboy

Lid
    10 juli 2012 om 21:44

Wout,

Begrijp ik het goed dat je vanaf september as opnieuw bij Hydra Aalst zult aansluiten.
    In alle geval weest welkom en kom de woensdag al eens af naar ’t zwembad in Aalst.

Kunnen we al eens een duikje plannen (hoewel het tijdens de week niet echt lekker plant voor mij). In alle geval is er elke vrijdag avond clubduik op de Nieuwdonk vanaf 19u00.

Tot later.

• Steven

Lid
    10 juli 2012 om 22:28

Welkom bij al die andere zotten. ๐Ÿ˜‰
    Je hoeft niet gek te zijn om te duiken, maar het helpt wel. ๐Ÿ˜‰
    (effe LD citeren) ๐Ÿ˜‰

• Wout1977

Lid
    11 juli 2012 om 06:26

@Frankyboy:
    – vrijdag wordt het voor mij hoogstwaarschijnlijk OS

Ben einde vorige maand in de club geweest en beviel me wel, diende echter nog te passeren bij de Medische Commisie Nelos hetgeen intussen gebeurde. Dus vanaf september vol goeie moed terug starten…

W

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu