Duikforum Duikforum Snorkelen Duiker gegrepen door boot

• Duiker gegrepen door boot

Stropken reageerde 8 years, 7 maanden geleden 13 Leden · 30 Berichten
  • H@rvey

Lid
    6 maart 2012 om 21:59
  • Hazesvenne

Lid
    6 maart 2012 om 22:28

Ola

Niet normaal !

• Steven

Lid
    7 maart 2012 om 09:05

Whoops! Pijnlijk.
    Wel een interessante duikuitrusting die die ‘duiker’ draagt. 😉

• GeertA

Lid
    7 maart 2012 om 10:21

Steven schreef:
    Whoops! Pijnlijk.
    Wel een interessante duikuitrusting die die ‘duiker’ draagt. 😉

En toch is het een duiker want het stond in de gazet 😉

• Koyaanisqatsi

Lid
    7 maart 2012 om 10:28

Aan de knots te zien, zou da best wel eens kunnen, ja.

• Webmaster

Beheerder
    7 maart 2012 om 10:50

Meer dan pijnlijk.
    Hij heeft het niet overleefd.

• Diver Tommeke

Lid
    7 maart 2012 om 15:34

Het zal je maar overkomen, een wijze raad, blijf weg uit dat apenland, het is een kruitvat en de lont is reeds aangestoken, kwestie van hoe lang het nog zal duren voor ze is opgebrand

• Stropken

Lid
    7 maart 2012 om 15:39

Wa da de’n diene neu schreift !!!

• UFo

Lid
    7 maart 2012 om 16:55

Diver Tommeke schreef:
    Het zal je maar overkomen, een wijze raad, blijf weg uit dat apenland, het is een kruitvat en de lont is reeds aangestoken, kwestie van hoe lang het nog zal duren voor ze is opgebrand

http://users.telenet.be/TheMax/images/14860f.jpg

• SVp

Lid
    7 maart 2012 om 18:57

Het is een mirakel dat het niet méér gebeurt.
    Spijtig accident de parcours in wateren waar diverse gebruikers mekaar kunnen kruisen.
    In het water moeten de kleinsten als vaste regel uit de weg voor de groteren, maar als snorkelaar ben je wat traag om uit te wijken voor een relatief snelle boot.
    Als ik een boot mijn richting uit zie komen als snorkelaar, dan begin ik meteen met mijn gele palmen te zwaaien om te zorgen dat ze me op z’n minst toch gezien hebben …

@Diver Tommeke
    Blijf daar inderdaad maar beter weg. Dan heb ik meer plaats, en word ik minder gehinderd door uitgebraakte nonsens van de klinkklare soort.

• Steven

Lid
    7 maart 2012 om 19:40

Diver Tommeke schreef:

Duidelijk veel kennis van zaken, Diver Tommeke! Ik was tijdens de zogenaamde ‘revolutie’ in Egypte en ik heb me in Sharm op geen enkel moment bedreigd gevoeld. Er is toen in de badplaatsen ook nooit één enkele toerist in gevaar geweest.
    But, please! Enlighten me!!

Grtz,

S.

Tussen haakjes: wat is een ‘kruitvat’? :p

• Steven

Lid
    7 maart 2012 om 19:43

Webmaster schreef:
    Meer dan pijnlijk.
    Hij heeft het niet overleefd.

Sorry voor de wat luchtige reactie, Webbie. Ik had uit de berichtgeving niet begrepen dat het om een dodelijk ongeval ging. Heel erg jammer. 🙁

Groetjes,

S.

• Stropken

Lid
    7 maart 2012 om 20:13

Steven schreef:

Diver Tommeke schreef:

Duidelijk veel kennis van zaken, Diver Tommeke! Ik was tijdens de zogenaamde ‘revolutie’ in Egypte en ik heb me in Sharm op geen enkel moment bedreigd gevoeld. Er is toen in de badplaatsen ook nooit één enkele toerist in gevaar geweest.

Grtz,

S.

OF: iets wat je nooit moet bijlichten met een lucifer !!!
    OF: waar je al diene ‘brol’ kunt kopen die je nooit nodig zult hebben !!!

• Steven

Lid
    7 maart 2012 om 20:29

Stropken schreef:

Steven schreef:

Diver Tommeke schreef:

Grtz,

S.

Ja, ik vroeg het me maar af… Ging het nu over die winkel, of…?

OF: iets wat je nooit moet bijlichten met een lucifer !!!
    OF: waar je al diene ‘brol’ kunt kopen die je nooit nodig zult hebben !!!

• Luc Dupas

Lid
    7 maart 2012 om 20:43

Steven schreef:Tussen haakjes: wat is een ‘kruitvat’?

Een kruitton… of een vat/ton voor (bus)kruit he Steven… 😉

• Stropken

Lid
    7 maart 2012 om 20:50

Ge steekt daar een tampax in en dan het vuur aan de ‘lont’ en BOEM !!!

• Steven

Lid
    7 maart 2012 om 21:38

Luc Dupas schreef:

Steven schreef:Tussen haakjes: wat is een ‘kruitvat’?

Een kruitton… of een vat/ton voor (bus)kruit he Steven… 😉

*grijns*

Zeker dat het geen fles is?

🙂

• Diver Tommeke

Lid
    7 maart 2012 om 21:49

Reisadvies Egypte

Datum: 15 februari 2012
    Geldig op 7 maart 2012
    Adresgegevens Belgische Ambassade voor Egypte
    Adresgegevens Ambassade van Egypte te Brussel
    Vereiste documenten
    Klik hier om de kaart te vergroten (GIF, 13.94 Kb)
    Laatste update

Reizen in Egypte is mogelijk maar, rekening houdend met de huidige politieke en sociale instabiliteit en de frequente demonstraties, die regelmatig op gewelddadige confrontaties met de ordetroepen uitlopen, wordt landgenoten die naar Egypte reizen aanbevolen extra alert te zijn.

Duidelijk genoeg, 😉

• Steven

Lid
    7 maart 2012 om 22:03

Diver Tommeke schreef:
    Reisadvies Egypte

Datum: 15 februari 2012
    Geldig op 7 maart 2012
    Adresgegevens Belgische Ambassade voor Egypte
    Adresgegevens Ambassade van Egypte te Brussel
    Vereiste documenten
    Klik hier om de kaart te vergroten (GIF, 13.94 Kb)
    Laatste update

Reizen in Egypte is mogelijk maar, rekening houdend met de huidige politieke en sociale instabiliteit en de frequente demonstraties, die regelmatig op gewelddadige confrontaties met de ordetroepen uitlopen, wordt landgenoten die naar Egypte reizen aanbevolen extra alert te zijn.

Duidelijk genoeg, 😉

Duidelijk genoeg voor mensen die nog nooit in Egypte geweest zijn… Pffff… Jongens, toch! Dergelijke raadgevingen zijn schering en inslag bij BuZ, Tommeke! Maar, je hoeft niet naar daar te gaan, hoor! Niemand verplicht je. Als je een beetje je gezond verstand gebruikt, dan loop je daar echt geen gevaar, hoor. Wat mij betreft geldt dat altijd als je naar een ander land gaat! Ik zou vandaag de dag liever in Sharm El-Sheikh zijn dan in Athene. Ook al omdat het in Athene niet zo fijn duiken is. 🙂

En over tampax en explosies gesproken… Ben niet helemaal zeker of ik het correct citeer, maar dit komt uit “Priscilla, Queen of the Desert”:

“The only chance you are gonna get banged, is when someone put a tampax inside of you and light it.”

Off-topic, I know… 😉

• movieman

Lid
    7 maart 2012 om 22:17

Diver Tommeke schreef:

Duidelijk genoeg, 😉

Wonen in België

Wonen in België is mogelijk maar, rekening houdend met de huidige politieke en sociale instabiliteit en de frequente besparingen, die regelmatig op onnuttige stakingen uitdraaien, wordt wonen in België alleen aangeraden aan asielzoekers en nietsnutten!

Duidelijk genoeg 🙂

• SVp

Lid
    8 maart 2012 om 00:48

Steven schreef:
    Tussen haakjes: wat is een ‘kruitvat’?

Dat

dat

en dat

en het gaat van

Dat dus, maar dan minder rond, en in de vorm van een Noord-Afrikaans land.

• H@rvey

Lid
    8 maart 2012 om 01:29

Inleiding topic is aangepast voor diegene die rap op hun kameel … euch sorry, paard zitten 🙂

• Luc Dupas

Lid
    8 maart 2012 om 03:58

Varianten… voor gelijk welk land…

– Let op met langs de weg te wandelen in gelijk welk land…
    – Let op met op de weg te fietsen in gelijk welk land…
    – Let op met met de auto te rijden in gelijk welk land…

• UFo

Lid
    8 maart 2012 om 09:52

Samengevat: “Let op!”

• whaleshark oscar

Lid
    8 maart 2012 om 14:02

Diver Tommeke schreef:

Toch leuk zo’n raad van een wijze Egypte kenner… gelukkig vertrek ik 19 maart naar daar om een safari op de “Greenforce” te doen… ik zal m’n best doen om dat lont uit te blazen zodat mijn zoon op 5 april meekan met SVp…

Gegroet

• Stropken

Lid
    8 maart 2012 om 14:06

Als ge zo’n vaatje kunt meebrengen (souvenir)…..zou best passen ergens in de Wetstraat !!!

• H@rvey

Lid
    8 maart 2012 om 15:02

whaleshark oscar schreef:

Diver Tommeke schreef:

Toch leuk zo’n raad van een wijze Egypte kenner… gelukkig vertrek ik 19 maart naar daar om een safari op de “Greenforce” te doen… ik zal m’n best doen om dat lont uit te blazen zodat mijn zoon op 5 april meekan met SVp…

Gegroet

Ik zal helpen meeblazen, ik zit ook op GF op de trip van 25 maart 🙂

• SVp

Lid
    8 maart 2012 om 19:16

whaleshark oscar schreef:gelukkig vertrek ik 19 maart naar daar om een safari op de “Greenforce” te doen… ik zal m’n best doen om dat lont uit te blazen zodat mijn zoon op 5 april meekan met SVp

Toch al éne die gemotiveerd is om dat ginder wat proper te houden voor ons … 🙂

• SVp

Lid
    8 maart 2012 om 19:19

Stropken schreef:
    Als ge zo’n vaatje kunt meebrengen (souvenir)…..zou best passen ergens in de Wetstraat !!!

Hebt gij sjans dat er hier geen Patriot Act bestaat !
    Ge had nu al in den bak gezeten in Amerika !
    Een wijze raad, blijf weg uit dat apenland, het is een kruitvat en de lont is reeds aangestoken, kwestie van hoe lang het nog zal duren voor ze is opgebrand

• Stropken

Lid
    8 maart 2012 om 19:24

Tedju,Stefan…da’s uuk nog woar.

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu