Duikforum Duikforum Wie ben ik ? Effe voorstellen

• Effe voorstellen

Tribal reageerde 8 years, 8 maanden geleden 5 Leden · 6 Berichten
  • Tribal

Lid
    7 februari 2012 om 23:54

Hallo,

Ik ben Tommy uit Zelzate 35 jaar.
    Sedert september ben ik lid van De Murene en men 1 openwaterduik was op 29.01.2012 in de Grevelingen Den Osse was lekker fris het water (5 graden )met juist een semidry.

Hopelijk kunnen jullie me hier verder helpen en begeleiden.

Alvast bedankt

Tommy

• de snelle

Lid
    8 februari 2012 om 07:18

welkom, ze zullen je met heeel veeel raad (en daad sommige) bijstaan.
    en beginnen duiken met een semi pfff ik ben begonnen met dezelfde temp.
    en had een enkel 7 (tweedehands) aan, 2 jaar met gedoken, dan dubbel 7 en nu droog :))))
    wacht maar , je zal wel zien en voelen dat je naarmate ervaring het sneller kouder krijgt.
    succes

• David E.

Lid
    8 februari 2012 om 08:25

Ik wens je veel succes en plezier met duiken. Voor hier op het forum wens ik je veel sterkte ๐Ÿ˜‰

• SpaceDiver

Lid
    8 februari 2012 om 12:01

Beste, welkom bij de duikers, als je ooit een goed pakje zoekt voor in het buitenland, ik heb er nog 1 tje te koop, zie http://zoekertjes.duiken.be/topicdetail.aspx?id=284530 ook op deze site. Je zult dan ook beter begrijpen waarom David E. je veel sterkte op het forum wenst. ๐Ÿ™‚
    Voor de rest: have fun, dat is het belangrijkste !

• SVp

Lid
    8 februari 2012 om 19:39

Als je dit al leuk vond, wacht dan maar tot het gaat zomeren, dan moeten ze je uit het water SLEUREN. ๐Ÿ™‚
    Welkom hier !

• Tribal

Lid
    8 februari 2012 om 23:14

mijn eerste openwaterduik was heel leuk wel maar 30 min en had het toen nog niet koud mijn buddy daartegen met zijn droogpak kreeg het wel al koud hehe maar dan uit het water u omkleden ai ai da was wa anders mee buitentemp van 1.5 graad.
    Het zicht was 3 meter 1 x maal dieper op 10m was het allemaal wat melk achtig dus hup zijn weer wat op 8 meter gebleven wat kreeften en krab gezien was de max ๐Ÿ™‚

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu