Duikforum Duikforum Wie ben ik ? Me, myself and I

• Me, myself and I

UFo reageerde 8 years, 8 maanden geleden 4 Leden · 5 Berichten
  • UFo

Lid
    3 februari 2012 om 17:52

Hoi,

na anderhalf jaar dit forum gevolgd te hebben, heb ik dan eindelijk de stap gezet om mij te registreren. Als kind was ik gefascineerd door de documentaires van J. Cousteau en tot verleden jaar stond duiken op mijn “dat ga ik zeker ooit eens doen ”-lijst. Heden ten dage staat het op mijn “moet ik wekelijks doen”-lijst, hoewel het eigenlijk wel frisjes aan het worden is de laatste tijd.
    Ik ben een manskerel (type zeenaald/paling) die 39 jaar oud is (toch nog een paar maand) en ben eind december gepromoveerd naar de 2* klasse. Ondertussen staan er een kleine 52 duikjes op mijn teller. Duiken doe ik bij een super, mega, formidastische club die de befaamde/beruchte eSVeepee als secretaris heeft. Wij duiken iedere zondag, meestal in de Oosterschelde, en in de zomermaanden iedere woensdagavond in Ekeren. In april staat mijn eerste liveaboard gepland op de Greenforce alwaar SVp mij de in’s and hopelijk ook out’s zal laten zien van de Noord-route.

Tot aan de waterkant of hier in cyberspace,

UFo

• japika

Lid
    3 februari 2012 om 19:07

Welkom en de groeten aan stefaan.
    Hopelijk vind je veel positieve inspiratie op dit forum.

• Hyper III

Lid
    3 februari 2012 om 21:48

U zeit welgekome
    allé dan ken je mn broer Vincent ook??

mvg
    Bart

• SVp

Lid
    4 februari 2012 om 02:40

UFo schreef:
    alwaar SVp mij de in’s and hopelijk ook out’s zal laten zien van de Noord-route.

We doen VOORAL out’s ! 🙂

• UFo

Lid
    4 februari 2012 om 20:35

Hyper III schreef:
    allé dan ken je mn broer Vincent ook??

mvg
    Bart

Ja zeker, heb hem zelfs al eens als buddy gehad bij een nachtduik in Ekeren.

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu