Duikforum Duikforum Apnea / Vrijduiken apnea training

• apnea training

thomasvp reageerde 8 years, 10 maanden geleden 8 Leden · 16 Berichten
  • thomasvp

Lid
    30 december 2011 om 00:36

iemand tips om mijn apnea te verlengen? Dingen die ik bovenwater kan trainen? Tijdens het joggen adem inhouden ofzo heb ik ook al gehoord, helpt dit? Alle tips en trics zijn welkom

• Luc Dupas

Lid
    30 december 2011 om 01:48

Uw gedachten vooral NIET naar de apnea laten gaan Thomas… maar vb. onderwater in ’t zwembad kijken naar de leuke/knappe mededuiksters… 😉

• Stropken

Lid
    30 december 2011 om 09:20

thomasvp schreef:
    iemand tips om mijn apnea te verlengen? Dingen die ik bovenwater kan trainen? Tijdens het joggen adem inhouden ofzo heb ik ook al gehoord, helpt dit? Alle tips en trics zijn welkom

Bij een nudistenkamp gaan trainen ???—)))

• Luc Dupas

Lid
    30 december 2011 om 10:10

En dan van al die lelijke ouwe venten uwe adem nog geen 5sec in kunnen houden zekers Stropken… 😉

• Stropken

Lid
    30 december 2011 om 10:20

Luc Dupas schreef:
    En dan van al die lelijke ouwe venten uwe adem nog geen 5sec in kunnen houden zekers Stropken… 😉

Bah nieje….juust méér dan vijf minuten apnea door al die ‘afhangers’ m/v !!!

• Lazy Charles

Lid
    30 december 2011 om 10:47

die afhangers hebben wel drijfvermogen onderwater hoor Stropken. En ge hebt dan ook nog eens het voordeel dat alles een beetje groter lijkt 🙂

• Stropken

Lid
    30 december 2011 om 11:20

hé,hé….da’s juust.In Giglio (Italië)eens gedoken bij een nudistenkamp,ongelooflijk hoe die ‘ostrea’ o.w. open en dicht kan gaan.Hadden toen ook een lange apnea om ons niet te verraden met onze luchtbellen!!!—)))

• rata

Lid
    30 december 2011 om 12:37

Stropken schreef:
    hé,hé….da’s juust.In Giglio (Italië)eens gedoken bij een nudistenkamp,ongelooflijk hoe die ‘ostrea’ o.w. open en dicht kan gaan.Hadden toen ook een lange apnea om ons niet te verraden met onze luchtbellen!!!—)))

had ik toch wel gelezen gigolo zekers… shame on me.

• dennisv

Lid
    30 december 2011 om 12:44

tijdens duiken in zeeland in zo’n werf-toilet gaan zitten op een warme zomerdag

• Stropken

Lid
    30 december 2011 om 15:51

dennisv schreef:
    tijdens duiken in zeeland in zo’n werf-toilet gaan zitten op een warme zomerdag

Ze noemen dat dan “een vluggertje” !!!

• thomasvp

Lid
    30 december 2011 om 17:54

allemaal handige tips 😉 maar liefst ook nog een paar tips die ik thuis boven water kan trainen :p

• Luc Dupas

Lid
    31 december 2011 om 13:18

Bovenwater naar Sanne kijken… 😉

• H@rvey

Lid
    31 december 2011 om 16:24

Gewoon eventjes 17 minuten apnee…

• Luc Dupas

Lid
    31 december 2011 om 18:08
  • Erik Malfait

Lid
    2 januari 2012 om 13:31

Op internet zijn verschillende sites the vinden waar je apneu oefeningen kan mee doen.
    bvb. http://www.chbf.com/satt/menu.htm
    Of je kan ook wel programmaatjes vinden die je op je eigen PC kan installeren.
    Gewoon eens Googelen …

• thomasvp

Lid
    2 januari 2012 om 22:58

bedankt voor de nuttige antwoorden 🙂

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu