Duikforum Duikforum Discussie / Algemeen Informatie mbt onderwaterlasser

• Informatie mbt onderwaterlasser

SVp reageerde 3 jaar, 10 maanden geleden 10 Leden · 14 Berichten
  • I-Viske

Lid
    19 november 2011 om 15:24

Ik kreeg net onderstaande mail: zijn er mensen met ervaring mbt dit brevet (als het überhaupt bestaat, er is trouwens een serieuze lapsus met het “duiken met zuurstof”), want ik zou betrokkene graag verder helpen…

Bedankt,
    Peter

dag

mijn naam is V***** K**** en ik zou later onderwaterlasser willen worden. voor die opleiding heb ik een brevet nodig waar ik 6.5uur onderwater kan blyven in een natuurlijke omgeving. ik heb nog nooit gedoken met zuurstof.

is het mogelijk om dat duikbrevet daar af te leggen ?

groeten

• Werner

Lid
    19 november 2011 om 15:38
  • I-Viske

Lid
    19 november 2011 om 16:13

Mercikens, maar dat had ik ook al gevonden… Mij intrigeert eerder dat brevet van 6,5 uur onder water in natuurlijk milieu, àls het bestaat. En mocht het bestaan, wie biedt het aan? Ik ga zeker onze vriend contact laten opnemen met K&C diving, dat staat vast.

Groeten,
    Peter

• Stropken

Lid
    19 november 2011 om 16:21

Ik dacht dat er in Antwerpen (naast de Noordlaan)ook een bedrijf is die o.w.werken doet en een opleiding geeft….de naam ontglipt mij!

PeeSss….ik denk dat betrokkene weet dat hij een diploma lastechnieken moet hebben (liefst met AIB – of dergelijke – keurstempel).

• smoothy

Lid
    19 november 2011 om 17:22

het bedrijf dat ge bedoeld is HYDREX naast noorderlaan

greets

• Stropken

Lid
    19 november 2011 om 17:35

Voilà si……..

• I-Viske

Lid
    20 november 2011 om 17:43

OK, bedankt, ik zal ‘m contact laten opnemen met Hydrex en K&C

Groetjes,
    Peter

• Maverick

Lid
    22 november 2011 om 10:22

Bij Syntra in A’Pen eens informeren, die geven ook opleidingen voor operator onderwaterwerken.

• Pee

Lid
    22 november 2011 om 14:04

die zijn gestopt door “te weinig interesse”, ow lasser kan je in de toekomst volgen in het TNA bij d tec. Voor meer info ff google raadplegen.

• Dedjutoch

Lid
    22 november 2011 om 20:39

“Zuurstof” en “lassen”: Niet de beste combinatie! 😉

Ne keer contact nemen met Fort Bovisand in Engeland!?

http://www.divingheritage.com/bovisand.htm

• SVp

Lid
    23 november 2011 om 01:06

Dedjutoch schreef:
    “Zuurstof” en “lassen”: Niet de beste combinatie! 😉

http://nl.wikipedia.org/wiki/Autogeen_lassen

• weedoc

Lid
    27 september 2016 om 21:03

Oud topic maar toch even naar boven halen, op vraag van een cursist van mij;
    Ik heb een cursist voor het eerste duikbrevet, die van beroep lasser is. Hij zoekt een beroeps opleiding voorkeur avond of weekend opleiding, om te onderwater lasser te worden. iemand er tips en info voor hem, ook graag tips over werk ervaringen of werk gelegenheid hier mee… op de site van TNA vinden we geen info niet meer hierover.

• Mike

Lid
    28 september 2016 om 12:47

waarom 6,5 uur en geen 7u?
    Moet hij geen bo’kes eten tussendoor?
    🙂

• SVp

Lid
    29 september 2016 om 11:28

Ik heb intussen wel de cursus onderwaterplasser met groot succes afgerond en kan onmiddellijk beginnen.
    Zou daar vraag naar zijn ?

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu