Duikforum Duikforum Wie ben ik ? hellow

• hellow

PV reageerde 8 years, 11 maanden geleden 13 Leden · 19 Berichten
  • Daveke

Lid
    24 oktober 2011 om 12:37

Hellow iedereen.

Volg het forum hier al een tijdje dus werd het maar eens tijd om me te registreren. Ik heb het duikvirus sinds kort te pakken gekregen via mijn schoonbroer (topkerel trouwens) en ik ben de cursus open water sinds enkele weken aan het volgen bij duikclub Diothron in Merksem. Ik duik voorlopig enkel in het zwambad, we moeten het ergens leren eh. We duiken elke vrijdag en voor mij is het elke week weer aftellen tot het weer zover is.

Grtz

• Luc Dupas

Lid
    24 oktober 2011 om 12:57

Daveke schreef:
    Ik duik voorlopig enkel in het zwambad, we moeten het ergens leren eh.

Met wat minder gezwam waren die lessen voor OW al een heel stuk verder gevorderd… maar toch heel erg welkom op dit forum he… πŸ˜‰

• Webmaster

Beheerder
    24 oktober 2011 om 14:07

Welkom Daveke. En goed bezig !
    Hier nog enkele lessen in ons zwansbad en dan een NELOS cursus volgen en je bent een echte duiker πŸ˜‰

(Gezien Daveke het forum al efkes volgt zal hij wel weten dat ik aan het zeveren ben)

• whaleshark oscar

Lid
    24 oktober 2011 om 14:23

Welgekomen Daveke

Gezien je het forum al een poosje volgt, zal je de zwanzers wel al kennen zeker…. πŸ™‚

• Dedjutoch

Lid
    24 oktober 2011 om 16:53

Welkom Daveke! Denk er aan: Na het zwambad komen de de staangroeves!!

• Carl A

Lid
    24 oktober 2011 om 16:55

Al maar best dat het geen zwambed is !

• Luc Dupas

Lid
    24 oktober 2011 om 16:58

Of een zwembed… dat is een waterbed dat lek is…

• bertwschortinghuis

Lid
    24 oktober 2011 om 17:02

Daveke:
    Ge zult ongetwijfeld zeer binnenkort mijn zeer volledige dive-sets nodig hebben. Voor details zie hetgeen ik heb vermeld. Alleen zwembad geeft op zich weinig voldoening. Het grote werk moet komen jong en dan kan je alleen maar mijn voorbeeld volgen: Australia, Bali, Arabische Zee, Cornwall, Caribbean. Met andere woorden kijk er eens goed naar…Ben open voor ieder redelijk voorstel. Salut. Bert

• Stropken

Lid
    24 oktober 2011 om 17:46

Joa sloapwel seg….da’s iene van antweerpe zekere……die mee ulder dikke portemonnee (sic)en nog dikkere……..
    Wei zei’n al koentent mee de Uusterschelde.

• Sherrif

Lid
    24 oktober 2011 om 20:35

Stropken toch … Wij dikke nekken doen niet meer aan portemonnees he … Wij hebben een sjakos van Gucci … lol

Welkom schoonbroereke !

• Stropken

Lid
    24 oktober 2011 om 20:38

Sherrif schreef:
    Stropken toch … Wij dikke nekken doen niet meer aan portemonnees he … Wij hebben een sjakos van Gucci … lol

Welkom schoonbroereke !

Joa….saluut seg……

• Daveke

Lid
    25 oktober 2011 om 03:24

Idd de zwansers ken ik al wat en de geanimeerde discussies tussen nelos en padi heb ik ook al gevolgd ;-). En nu weten jullie inneens wie mijn schoonbroer is.

@ Bert wat bedoel je juist? Waar heb je dit vermeld? En ja je hebt groot gelijk ivm de voldoening, ik sta te popelen om het ‘open water’ te betreden maar dan moet ik natuurlijk eerst voldoende skills beheersen!

• Kirby Morgan

Lid
    25 oktober 2011 om 16:25

Stropken schreef:
    Joa sloapwel seg….da’s iene van antweerpe zekere……die mee ulder dikke portemonnee (sic)en nog dikkere……..
    Wei zei’n al koentent mee de Uusterschelde.

Ja Stropken,……Hoe zeggen ze dat alweer : Wie het kleine niet eert, is het grote niet weert.

Heb een voorstel : We geven Aaaaaaaaantwerpe aan Olland. Daar gaan ze trouwens ook beter aan hun trekken komen……

• FDW

Lid
    25 oktober 2011 om 16:34

Da ziede helemaal verkeerd. Holland zou beter bij Antwerpen komen. Dan hemme we oep zen minst terug wa parkeerplaats.

• Sherrif

Lid
    27 oktober 2011 om 02:09

Goeike FDW πŸ˜‰

• Steven

Lid
    27 oktober 2011 om 16:45

Luc Dupas schreef:

zwasbest
    ook ni al te gezond

geniet ervan, Daveke, en hou uwe rug recht πŸ˜‰

• Stropken

Lid
    27 oktober 2011 om 19:02

Luc Dupas schreef:

Dat is dan letterlijk een ‘natte droom’ hebben !!!—)))

• Luc Dupas

Lid
    28 oktober 2011 om 02:42

Of gewoon nattigheid voelen… ;-p

• PV

Lid
    11 november 2011 om 13:48

Holland is dat die plaats die ze gebruiken als parking wanneer de Beerschot thuis speelt :-))

PV

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu