• Hey

Heino reageerde 8 years, 11 maanden geleden 11 Leden · 15 Berichten
  • Heino

Lid
    8 oktober 2011 om 18:04

Hey
    Ik heb het duikvirus ook te pakken,overgekregen van mijn schoonpapa (PV) op het forum.
    Ikzelf ben bijna 33 heb een goed vrouwke (anders heb ik geen schoonpapa) πŸ™‚ en een lief zoontje van 6 jaar.

Heb bij dit schrijven ondertussen mijn eerste module gedaan en dat is al heel goed meegevallen,de rest zal alleen nog leuker worden πŸ™‚

• Hyper III

Lid
    8 oktober 2011 om 18:05

welkom

• akwafun

Lid
    8 oktober 2011 om 18:08

dus ge hebt ne goeie schoonpapa gekozen en een babysit erbij gekregen ???

ge moet maar sjans hebben ….

alΓ©, duikze !

• Lazy Charles

Lid
    9 oktober 2011 om 08:49

tja, je bent nooit verantwoordelijk voor het fortuin van je ouders, wel voor dat van je schoonouders πŸ™‚
    of: je ouders kies je niet, je schoonouders daarentegen….
    De meesten laten zich echter verblinden door de dochter en kijken daardoor niet ver genoeg πŸ™‚

• Dreamdivers

Lid
    9 oktober 2011 om 10:28

HΓ© Heino, tof dat je dat duikvirus te pakken hebt, je eerste module was gisteren
    inderdaad geen enkel probleem :-). je schoonvader Patje zal er binnenkort een goeie buddy bij hebben en kan je meegaan met de clubduiken samen met Kelly en Denzel.
    Tot de volgende module πŸ˜‰

Dirk
    Dreamdivers

• Georges

Lid
    9 oktober 2011 om 10:47

Welkom,en geniet van al wat je wil doen.

• Stropken

Lid
    9 oktober 2011 om 11:01

Lazy Charles schreef:
    De meesten laten zich echter verblinden door de dochter en kijken daardoor niet ver genoeg πŸ™‚

Inderdaad Charly……..de moeders zijn soms ook niet mis,hΓ©……..

• Heino

Lid
    6 november 2011 om 21:35

Vandaag brevet Padi open water diver behaald πŸ™‚

• Webmaster

Beheerder
    6 november 2011 om 22:46

Proficiat !

• SVp

Lid
    7 november 2011 om 01:29

Heino schreef:
    Vandaag brevet Padi open water diver behaald πŸ™‚

Well done ! Carry on !

• PV

Lid
    7 november 2011 om 09:51

Das allemaal niks maar dat wil wel zeggen dat ik hem vanaf nu overal moet gaan meepakken als ik ga duiken he :-)))

PV

• Luc Dupas

Lid
    7 november 2011 om 11:09

Look at it from the bright side PV… ge hebt nu iemand om uw zware spullen (fles, lood) naar/van het water te dragen, u te helpen bij het op/aftuigen, de rugrits van uw droogpak tegoei dicht te doen, iemand om met uw flessen naar het vulstation te lopen, om de duikleiding te laten doen en dan nadien op te kafferen als het zicht slecht was of ge toch niet gezien hebt wat ge wilde zien, enz… en ondertussen heeft uw dochter ook iedere keer eens een dagje rust en ontspanning… Enfin, als ge het zo bekijkt zijn er alleen maar voordelen aan he… πŸ˜‰

• PV

Lid
    7 november 2011 om 15:16

Awel Luc zo had ik het nog niet bekeken, bedankt voor de tips πŸ™‚

PV

• Dreamdivers

Lid
    7 november 2011 om 18:18

Daarmee is het begonnen, met die flessen naar de waterkant te sleuren voor Heino :-). Nu is hij inderdaad gisteren gebreveteerd als open water en kan pv gaan duiken waneer hij wil met zijne schoonzoon.
    Groetjes Dirk

• Heino

Lid
    9 november 2011 om 19:05

ja lap luc dat heeft hem al goe begrepen,kan morgen zijn fles al gaan laten vullen. πŸ™‚

Log in om te reageren.

Oorspronkelijk bericht
0 van 0 berichten Juni 2018
Nu